Gå til innhold

Jeg savner Gok!:-(

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Den amerikanske utgaven av How to look good naked med Carson er jo ikke på langt nær like bra som den britiske med Gok...så bra at jeg allerede hadde fått fiksa selvbildet mitt!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig! Gok er best! Carson er kjip, og han har ikke noe forhold til kvinnekroppen slik som gok har! nej nej nej! baaah!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Djeez...nå prøvde Carson seg på en "Hello, gorgeous!" Det er jo varemerket til Gok...han sier det så bra at jeg som seer føler meg gorgeous! Som dama fra USA i dag så sleit jeg også med følelsen av dritsvære pupper som jeg måtte gjemme, og ikke hadde jeg vist meg i badedrakt siden 90-tallet. Men tenke seg det så dro jeg faktisk ut på balkongen og sola meg (det i seg selv er jo sensasjonelt nok) i bikini for noen dager siden...dreit i at balkongveggene er gjennomsiktige og at ca 100 naboer har fin utsikt til balkogen min!:P Gleder meg til vannet blir varmt for da skal jeg bade offentlig for første gang på 10 år. Jeg har mye å takke Gok for!:-)

Men interessant å se forskjellene på UK og USA...Carson tar det over noen dager, og programmet er 30 min. UK er det jo snakk om mange uker og 1 time. Og så nakenbildene på slutten...de i USA er jo dekka!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...