Gå til innhold

Vil dere bli fristet??? :p


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå sette igang og lage Biff, med wokede grønnsaker, ris og bearne saus... Rødvinsglasset skal fylles opp..

 

Deilig med en sen middag når mini har lagt seg.. kan jeg og mannen kose oss og spise ifred... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes godt ut,men jeg koser meg med Ben&Jerrys ice cream akkurat nå.

"everything but the..." heter den ;o)

namnam

Skrevet

Jeg holder også på med å lage en god biff- middag :o)

Jeg og samboer har vært sammen i 8 år i dag, så det er en stor dag :)

Skrevet

Vin på en tirsdag??? You crazy woman!!! Hehehe...kos dere, hørtes deilig ut=)

Skrevet

Jeg lever litt farlig her i dag føler jeg.. Sier først i et annet inlegg at mini får se så mye tv han vil om dagen.. det kan være opptil flere timer..., også sier jeg at jeg skal ta meg et glass rødvin på en tirsdag.. !?!?

 

Kunne jo i det minste ha ventet til onsdag mener jeg.. hehe.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...