Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg skal nå sette igang og lage Biff, med wokede grønnsaker, ris og bearne saus... Rødvinsglasset skal fylles opp.. Deilig med en sen middag når mini har lagt seg.. kan jeg og mannen kose oss og spise ifred... =)
Northernlights Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hørtes godt ut,men jeg koser meg med Ben&Jerrys ice cream akkurat nå. "everything but the..." heter den ;o) namnam
Linnea&Julie Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg holder også på med å lage en god biff- middag ) Jeg og samboer har vært sammen i 8 år i dag, så det er en stor dag
cherry coke Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Vin på en tirsdag??? You crazy woman!!! Hehehe...kos dere, hørtes deilig ut=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg lever litt farlig her i dag føler jeg.. Sier først i et annet inlegg at mini får se så mye tv han vil om dagen.. det kan være opptil flere timer..., også sier jeg at jeg skal ta meg et glass rødvin på en tirsdag.. !?!? Kunne jo i det minste ha ventet til onsdag mener jeg.. hehe.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå