Gå til innhold

Termin ca 15. feb


lillan80

Anbefalte innlegg

Jippi - gravid igjen!

Mistet i mars, MA uke 12. Nå håper jeg huleboern holder seg der den skal til termin!

 

Lykkelig nervevrak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis!!! Jeg har temin samme dag som deg, og venter nå mitt andre barn. gleder meg vilt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!

Lykke til til deg også!

 

Lenge siden du fant ut at du var gravid? Fannt det ut på søndag selv, kan nesten ikke tro at jeg fikk klaff så fort jeg. Hatt mensen 1 gang etter aborten bare. Ingenting som kunne gjort meg lykkeligere!!

 

Får skrives litt å utveksle erfaringer, arti det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det klaffet så fort da! Jeg har pcos og har gått på hormoner i 1 år nå uten hell. tok en operasjon hvor de svidde vekk cyster på eggstokkene og da gikk det på første forsøk:) Jeg tok testen på onsdag forrige uke, svak clearblue vanlig m tok ny digital på torsdagen som var IKM og fikk GRAVID!!! Det er så gøy og fantastisk og spennende !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har og termin 15. m/barn nr. 2. Testet svakt positivt på onsdag og torsdag. Er såå øm og hoven i "underliv" og kjenner bekkenløsning smerter ned over det ene benet, hadde "strømninger i brystene et par dager i sist uke men ingenting nå, ellers veldig sulen og litt trøtt. Kjenner dere noe?

Det er gøy, men gleder meg vldig til å si det til folk så jeg slipper å holde på å sprekke med denne flotte hemmeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarte å holde meg fra å teste til 2 dager etter IKM, stolt av meg selv! Er skikkelig sulten og trøtt, ellers litt rar følelse i brystene - men ikke vondt ømme slik som sist, mulig det er litt tidlig til det ennå.

 

Ellers vet alle på jobb det nå, jobber med røntgen, så jeg måtte ut av turnus med en gang. Kan jo ikke gjøre noe som kan være til skade. Bor i en annen by enn både min og svigerfamilien, så det blir lenge til de får vite noe ennå...

 

Lykke til dere også damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia:-)

Jeg merker at jeg er utroolig trøtt for tiden, ellers fin i form..håper det varer:-)

Sliter allerede å holde på hemmeligheten selv.. Har bare lyst å si det til alle!! Hehe!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei:)

Hvordan går det med dere damer?

 

kvalmen har meldt sin ankomst her.... hjemme fra jobb i dag for jeg tilbringte natta på badet/ved toalettet... Har sovet mesteparten av dagen i dag.

 

jaja, det er jo verd hvert minutt med ubehag:)

 

uke 6 nå, utolig trøtt på kveldene, litt småsvimmel, ellers veldig bra så lenge kvalmen ikke setter i...

 

Hvordan står det til med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei,jeg er ny her men har å termin 15feb

 

formen er så der da,MYE trøtt,sykt vondt i brystene å konstant sulten,

føler at den lille tar alt av energi fra meg:)

men var på tidlig ultralyd å alt var heldigvis bra:)

tenkte å ta en ny ultralyd rundt uke 10/11,syns det er alt for lenge til uke 18.flere som skal det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...