m@mm@ :-)til to gutter:-) Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei! Til derer som arbeider i base bhg - Hvordan har dere lagt opp vaktene? Synes det er litt rar ordning i bhg til barna våre.... Har dere no ordning på at det er flest mitt på dagen, at førskolelærerene går bare midt på dagen? Bare lurer på hva som er vanlig jeg.....
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er førskolelærer og jobber i base bhg. Førskolelærerne går ulike vakter akkurat som assistentene, men går kortere dager 6 t og 45 min, har 45 min ubunden arb tid hver dag.
jeg fant firkløvern Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Førskolelærer har kortere dager pga vi har 4 timer ubunden arbeidstid i uka. Hos oss er det lagt opp slik at vi er flest på jobb mellom 10 -14. Det er mindre folk på jobb tidlig på dagen og mot slutten av dagen.
Elletuppa Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 her har vi lagt opp til ei firedeling, men med per leder og førskolelærer mot hverandre. altså - tidligvakt - sein tidligvakt - mellomvakt . seinvakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå