Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner produktene? Hvilke liker dere best og hvorfor? Anbefalinger?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det meste av tupperware er supert:)

Har en del boller med lokk i ulike størrelser, boksåpner (veldig god), slikkepott (super), noen bokser til sukker, mel og sånn, blant annet. Knivene skal også være vedlig gode.

Ganske dyre produkter da, men det er kvalitet som holder seg like fint år etter år:)

Skrevet

Dessuten er det livstids-garanti ;) Så hvis noe går i stykker er det bare å bytte det!!

Skrevet

Grønnsaksskrellerene, løkhakkeren og bakebollene er huppig i bruk her. Førstnevnte mangler "konkurenter" - de er suverene.

Har ellers mye bokser til mel, sukker, havregryn, makaroni, potetmel osv. osv.... De er jo alltid i bruk i.o.m. at det er der jeg oppbevarer tørrvarer...

Skrevet

tupperware er supre produkter !!

Jeg er konsulent ;)

Skrevet

Trives du med å være konsulent? Hvor aktiv må man være? Kreves det mye? holdt på lenge? Mange spørsmål:)

Skrevet

Grønnsaksskrelleren og boksåpneren anbefaler jeg til alle, de er helt supre!!!

Skrevet

Har veldig masse tupperware produkter. Og kan stadig ønske meg ner. Selv om mannen min ikke skjønner hvor vi skal ha mer, elle hva vi skal med mer.. Jeg buker de hele tiden. Som noen nevnte her er grønnsaksskrelleren veldig bra. Is-skjeen lager veldig fine kuler og er veldig god. Jeg har bokser med tett lokk til alle slag meltyper, sukker, grøter osv. Og slike vanlige oppbevaringsbokser med lokk til kjøleskap og fryse. Veldig godt til restemat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...