maja1983 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 jeg har begynt å gi mme på kvelden(ikke nok mm) (6 uker gammel) etter jeg startet med det har han avføring kun en gang i døgnet..ser han jobber med magen hele dagen.. så kommer alt på kvelden! - er dette vanlig? - bør jeg gi maltekstrakt? - hvordan blander man i det, og hvor mye? håper noen kan hjelpe..
Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Er avføringen hard`? 1 ts per flaske.Du kan gi det til hvert måltid. bland det med varmt vann..
maja1983 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 hvor mange ml melk pr teskje maltekstrakt? gir ikke en hel flaske... nei, avføringen er normal(gul/grønn rennende) bare så uvant at han har det en gang om dagen.. blir gående å vente spent på om den kommer.. før jeg startet m mme på kvelden hadde han avføring etter hvert måltid nesten..
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 mme er mer tungtfordøyelig på magen enn mm.. derfor er det bare 1 gang til dagen.... di sier 1 t-skje pr 100ml
pilutt1 Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Syns du skal snakke med helsesøster før du begynner med maltekstrakt,for jeg mener at så lenge han ikke har hard avføring så trenger han det ikke.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Dersom avføringen er normal,burde du la være inntil du merker den endrer seg. Malt er full av sukker,bare så du hvet det. Jeg har prøvd og slutte mange manger nå og da er avføringen til min sement og henger fast i rompa som gjørme.. Derfor må jeg. Snart skal jeg begynne med sviskemos i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå