fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Det nræmer seg faretruende tid for nurkets ettårsdag, og vår første barnebursdag. Hva serverer man? Uff, jeg er skikkelig dårlig på å lage både mat og kaker. Tenkte å bestille en kake, og så kanskje mamma kan bake en, men hvor mange skal man ha da? Vi blir vel ca 20 personer tenker jeg. Og har noen gode tips til bursdagsgave til en ett-åring?
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Når jeg var liten var den store favoritten i barnebursdag PØLSER! Jeg ville gått for noe ett-åringen liker, det er nurkets dag. Og siden du ikke er glad i å lage mat, kan du jo servere pølser? Jeg synes forøvrig det ville være greit med "bare" kaffe og kaker, men da bør det gå fram av invitasjonen.
de tre bukkenebruse Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 nå som det er sommer kan hun jo ønske deg sandleker?=) klær,bøker,babytralle,gåbil,stabletårn av bokser/klosser? da sønnen vår ble 1år lagert jeg lagpanne sjokoladekake og sjokolademuffins=) ga beskejd om at her var det bare kake å få=P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå