<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hva er best, manuell eller elektrisk? Noen tips til hvilket merke man bør kjøpe? Ta gjerne med hva den koster, sånn ca...
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har avent elektrisk brystpumpe og er veldig fornøyd med den brukte den masse når snuppa var baby. Prøvde en manuell pumpe også, men den var grusom! Gjorde vondt, taket slapp hele tiden osv.. Tror min pumpe kostet rundt 1000 kr, husker ikke helt fa det er godt over to år siden den ble kjøpt
Idun<3tosmå<3 Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Det kommer veldig an på hvor mye du kommer til å bruke den. Lite bruk er manuell ok, mere bruk er det veldig greit med elektrisk. Jeg kjøpte avent sin elektriske, da jeg har planer om å pumpe nok til å få et lite lager og slik at pappaen kan mate enkelte kvelder. Da har jeg også mulighet til å kunne være uunværelig en helg eller noen kvelder. Sitter nå rett før termin og prøver å finne ut hvordan den virker, hehe, ikke bare bare. Men erfaring har jeg desverre ikke. Har du god råd ville jeg kjøpt elektrisk, må du tenke på hva du bruker pengene på kan du faktisk leie også! Så ser du hva du evt har bruk for. Jeg fikk råd om å ha den tilgjengnelig før fødselen i allefall!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg hadde manuell sist (betalte vell 499 eller 599 for den på apoteket), ble veldig slitsomt i lengden og sitte pg pumpe hele tiden. Denne gangen har jeg avent sin elektriske, aner ikke om den er noe bedre enda men har bare hørt positivt om den da så håper det :-) Ville nok anbefalt deg elektrisk om du har planer om og pumpe mye, den kan faktisk brukes manuelt også, så da har du 2 i en..
rødt&blått Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Kjøpte manuell, hadde ikke klart meg uten, men gikk veldig greit m manuell selv om den ble brukt mye! Når du først har vakum så sitter du uansett ikke å pumper om og om igjen.. et pump kan vare i ett minutt liksom... før du skal slippe opp og trykke inn i gjen.. hvis du skjønner! Jeg fikk først låne felektrisk fra føden, men da fikk jeg sår på/rundt brystvorten...helt forferdelig vondt.. trudde de skulle ramle av! Hvis jeg stilte inn på svakeste trykk, så kom det ikke melk ut, så da var det bedre å "melke" ut i vasken.. Lettere å regulere med en manuell pumpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå