Gå til innhold

Ville du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vert hjemme hvis du hadde økonomisk mulighet til det?

Jeg tror jeg måtte hatt minst 30-40% jobb for å trives med meg selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne ha jobbet deltid!

Skrevet

Så absolutt. Iallefall ett år til ;)

Men etter det hadde jeg nok kanskje villet jobbet 50 % just for fun likssom

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt økonomi til det,så ville jeg jobbet 50%..

Skrevet

Ikke sånn for alltid. Jeg skal være hjemme til jenta er 1 år og 9 måneder. :) Men etter det blir det jobb. :)

Skrevet

Jeg har nesten ikke råd til å være hjemme nå, men er det likevel...

Skrevet

om vi hadde hatt råd til at jeg kunne vært hjemmeværende,så hadde jeg nok vært det!! uten tvil!

føler jeg har så mye å gjøre her hjemme at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til å jobbe..;p

men starter forhåpentligvis utdannelsen til høsten,så håper vi klarer oss med sambos lønn og studielån/stipend..=)

Skrevet

Ja, hadde vært hjemme om vi hadde mulighet til det, i allefall ikke jobbet mer enn 50%

Skrevet

Jeg har vært hjemme siden førstemann kom til verden, det er 4.5år siden, og vi har to barn, elsker å være hjemmeværende, har det siste året studert bittelitt og fra høsten blir det fulltidsstudier i noen år fremover så da blir det andre boller. Hvis vi får et barn til så blir det aktuelt å gå hjemme ekstra utover permisjonen igjen.. har en mann som jobber ugunstige tider..

Jeg har aldri blitt lei av å gå hjemme, har alltid hatt mye å gjøre og mye å henge fingrene i, men må bli ferdig med skolen og=)

Skrevet

Har etter jeg ble ferdig med permisjonen jobbet bare 25%, og har vært fint å være mye hjemme med godgutten! Når det er sagt, så begynner jeg å kjenne at jeg har behov for å jobbe mer, og han kjeder seg nok litt hjemme (er 18 mnd nå). Derfor er jeg veldig glad for at jeg begynner å jobbe fullt og han begynner i barnehagen etter sommerferien. Så nei, jeg ville ikke vært hjemme om jeg hadde muligheten, men kunne godt hatt en redusert stilling (f.eks. 80%).

Skrevet

Nei, blir smårar av å gå hjemme. Nå jobber jeg mellom 30-50 % og det er egentlig greit. Blir litt lite penger, så skulle gjerne jobba litt mer, men fulltid? NEI TAKK!

Skrevet

Tenker der som vil være hjemme eller jobbe redusert på hva det vil si for pensjonen deres?

All ære til dere som vil være hjemme, og tar dere råd til det. Men lurer på om dere har tenkt på hva det vil si for dere når dere blir eldre

Skrevet

Jeg jobber 80% (redusert tid hver dag) og er veldig fornøyd med det. Har ikke jobbet så lenge etter permisjonen enda, men har allerede merket at det er veldig godt å begynne og jobbe igjen! Kunne egentlig tenkt meg å hatt en hel dag hjemme hver eller annenhver uke i tillegg, men vi får se etterhvert...

Når det gjelder pensjon, innbiler jeg meg at man får pensjonspoeng for å være hjemme nå også, men mulig det ikke stemmer. Hvis det blir lang tid jeg jobber redusert, så kommer jeg nok uansett til å ordne privat pensjonssparing...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...