Gå til innhold

Familieforhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan rett å slett ikke fordra broren til typen min å heller ikke dama til broren, typen min har god kontakt med de, å det er helt greit, men forventer at jeg også skal omgås med de, en gang i blandt må jeg jo tåle men 2-3 ganger i uka er ALT for mye. Jeg Har prøvd i to år nå å like de men jo mer jeg er med de til mer ufordraglige syns jeg de blir...

Hva skal jeg gjøre?

Noen andre så har det noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yup, jeg har.

Jeg kan ikke fordra søsteren og mannen til typen min. Får helt makk av de, klør i sjelen hver gang jeg ser dem. De er allvitene, verdens beste... arrogante og ufordraglige. u name it.

Jeg har prøvd å like dem i, hvertfall komme overens men det holder bare i ett par timer under samme tak, da har jeg fått nok.

Ikke noe å gjøre mer med for min del i hvertfall. Like greit at det er sånn som det er.

Skrevet

Kan ikke fordra broren min han er arrogant og mener at allt han har er bedre en hva andre har, og at han kan absolutt allt bedre en andre.

Sikker på at om man presangterte han for en hjernekirurg så ville broren min fortelle denne legen hvordan han måtte gjøre jobben sin.

Pga av dette ser jeg han og hans familie kun ved familiesammenkomster når jeg må. Vanligvis 1 gang i året og selv da prøver jeg å holde avstand.

Er utrolig irriterenes når noen stolt forteller om noe de har kjøpt og han skal sitte der og fortelle dem at det de har kjøpt er bare dritt.

Skrevet

Er nettopp sånn disse er også.

Men hva skal jeg gjøre med det liksom?

typen min vett at jeg ikke liker de å syns det er dårlig gjort av meg å si til han at jeg ikke liker de,...

Men han gjør jo ikke noe med de, kommer jo rekende her om kvelden, å jeg gidder ikke bruke 2 kvelder i uka resten av livet på å ha de rekende her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...