Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Er det for gøy, eller er det fordi dere må? Lurer fordi jeg har kjedet meg hjemme i flere år nå, men var i jobbintervju idag, og tror jeg har rimlig god sjanse til å få jobben. Men da kom tankene om at det kanskje er dumt av meg å kaste bort tiden jeg har med de små... Det blir 90 % stilling i såfall, og de skal være tre dager i barnehagen og en eller to dager hos farmoren. Tror jeg vil nyte tiden med dem mer når vi ikke er sammen hele dagen, merket det bare i dag. Etter et par timer vekke fra dem, var det kjempekoslig å sitte sammen og lese en bok, noe jeg ofte stresser med. Får kjempedårlig samvittighet jeg. Tenk å ville jobbe, når jeg har muligheten til å være hjemme
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg hadde garantert ville gått hjemme. De er små en gang. Kos deg!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Skulle gjerne vært hjemme. Men er ikke lagd for det. Men skulle ønske jeg ikke trengte å jobbe hundre prosent heller. Det ideelle for meg hadde vært å jobbet feks 50% Hatt noen dager hjemme, og noen dager på jobb. Tror barnet har godt av å være litt i barnehagen også. Altså da fra barnet var 2 år. Syns det var helt forferdelig å begynne å jobbe når ungen var 10 mnd, men på en annen side var det godt å komme litt ut i jobb og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå