Gå til innhold

Dere som jobber mye...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for gøy, eller er det fordi dere må?

Lurer fordi jeg har kjedet meg hjemme i flere år nå, men var i jobbintervju idag, og tror jeg har rimlig god sjanse til å få jobben. Men da kom tankene om at det kanskje er dumt av meg å kaste bort tiden jeg har med de små... Det blir 90 % stilling i såfall, og de skal være tre dager i barnehagen og en eller to dager hos farmoren. Tror jeg vil nyte tiden med dem mer når vi ikke er sammen hele dagen, merket det bare i dag. Etter et par timer vekke fra dem, var det kjempekoslig å sitte sammen og lese en bok, noe jeg ofte stresser med. Får kjempedårlig samvittighet jeg. Tenk å ville jobbe, når jeg har muligheten til å være hjemme :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde garantert ville gått hjemme. De er små en gang. Kos deg!

Skrevet

Skulle gjerne vært hjemme. Men er ikke lagd for det. Men skulle ønske jeg ikke trengte å jobbe hundre prosent heller.

Det ideelle for meg hadde vært å jobbet feks 50% Hatt noen dager hjemme, og noen dager på jobb. Tror barnet har godt av å være litt i barnehagen også.

Altså da fra barnet var 2 år.

Syns det var helt forferdelig å begynne å jobbe når ungen var 10 mnd, men på en annen side var det godt å komme litt ut i jobb og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...