mamma-til-2-jenter Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg ser nesten ikke en eneste mygg, men STIKK det får jeg. Over hele kroppen. Jeg er som en magnet for myggen. Har alltid mange stikk, har sikkert 40-50 nå også, hvis jeg teller. Og akkurat nå har jeg 2 inni håndflaten som klør noe satans. Og EURAX???? Kast den i do, for det virker ikke. Og ENDA er ikke myggsesongen i gang for fullt...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FREEEEEES!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 vet åssen du har det:( i natt har jeg ikke sove i det hele tatt. blitt spist opp av den dritten.. og nei den salva virker absolutt ikke...... får ikke hatt døra oppe her for da kommer de inn. samme om det er på dagen eller kvelden.
mamma-til-2-jenter Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Og om det fantes bare en mygg i verden, så ville den finne meg og stikke meg over hele kroppen. Mannen min kan ikke skjønner hvorfor jeg plages av myggen, han får aldri et stikk. Og hvorfor I HE.... skal de stikke der det er vanskeligst å klø??? Mellom tærne, inni hånda, under foten osv.............? Og JA, jeg vet at jeg ikke burde klø, men hva søren skal man gjøre da? Godt å høre at jeg ikke er alene ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå