Martin+Mamma Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 skal på firma fest med mannen. er grilling på stranda. jeg har kjøpt en kul knæsj rosa kjole,stropper og knelang (for å få med alt men får ikke bestemt meg for hva slags sko som passer? og farge på acsessoriet...
Jenny-penny Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hadde kjøpt lekre sølvsko, med sølv veske!
**Min nydelige Milla** Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg ville tatt hvitt eller svart på sko og ascessoriet.. Siden kjolen er så sterk i fargen, så ville jeg nok gått for enkelt sko og tilbehør..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 På stranda? Og du lurer på sko? Flipp-flopps. Noe annet må jo bli terror mot tær og heler, med sand mellom og umulig å balansere på. Men så for meg gull når det kommer til smykker og veske og slikt.
Martin+Mamma Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 her var det mange gode tips:o)) er på ett område med stor plen da...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 plen og stillettheler er heller ikke spes. lurt. de synker ned i plenen. hehe. flate ballerinasko eller flip-flops ja.
Martin+Mamma Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2008 hehe,hadde vært litt klønete det ja.etter noen drinker så setter jeg meg fast over alt liksom hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå