2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 ved temp på 39 eller 38 og noe og ubehag! ville jeg gjort da...
Storken1979 Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Her er det flere ting jeg syns du bør ta hensyn til: - er barnet preget av ubehag /smerter er det ok uansett feber syns jeg - stiger feberen til barnet svært raskt holder det med å følge feberen nøye, da den kan synke like raskt igjen -jeg pleier å gi paracet hvis hun har over 39 i feber (dette er ikke en generell regel, mer noe jeg syns er ok) Gå inn på www.apotek.no, trykk på linken "foreldrebrosjyrer" på venstre side of velg "når barnet ditt har feber". Der står det mye bra, brosjyrene er laget av farmasøyter, leger og helsesøstre. Lykke til!
snart mor til 3 Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 ved 39 grader eller meir er det automatisk rumperakett her i huset ihvertfall.. så en sjekk en time eller to senere for å sjekke at feberen er gådd ned... de tåler myyye i feber disse småkrabatene...men er viktig å sjekke at paraceten funker...
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg ser alltid ann allmentilstanden jeg, om hun har 38 i feber og er veldig sløv og sutrete så får hun paracet. En gang hadde hun nesten 40 i feber men var i storform og da ga jeg ikke (bare passet på at tempen ikke ble FOR høy)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå