Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor jeg kan laste ned spillet theme hospital??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men kan du fortelle meg hva det er ? :)

Skrevet

Å fy fasan det er et KJEMPEBRA spill. Jeg trodde jeg var den eneste i verden som likte det :-)

Har kjøpt det jeg da, for 59kr eller noe sånt, så hvor du kan laste det ned fra vet jeg ikke.

Men sikkert på PirateBay (det er ikke lovlig da). Du kan sikkert finne et sted som har gratis demo i en time og så kjøpe spillet for 99kr eller noe sånt hvis du googler litt.

Skrevet

er et spill der man bygger et sykehus og skal behandle de syke

Skrevet

Theme Hospital er et strategispill som går ut på å bygge et sykehus og så drive det.Inn kommer pasienter med ymse (og svært festlige sykdommer). Utfi

Utfordringen går ut på å ha nok utsyr til diagnose og behandling, samt penger nok til å lønne leger og sykepleiere! Laget i litt sånn tegneseriestil. Veldig morsomt, og det første strategispillet jeg prøvde tror jeg.-)

Er vel BullFrog som står bak- og tror siste versjonen kom i 2005- selv om spillet fantes før det også.

Anbefales!

Skrevet

Hahahha seriøst, det hørtes dødskult ut.. bra tidsfordriv for en gravid jente i 50 % sykemelding :)

Skrevet

leter og leter men finner ikke

Skrevet

Finner mange torrents jeg :-)

Men har til gode å finne en legal nedlasting da- er jo dritkjipt. EA har liksom alle andre spill de har published noensinne på nedlastingssida si uten at TH står der. BAH.

Har heller ikke funnet noen nettbutikker som selger den.

Skrevet

prøvde laste ned der men d gikk ikke.fikk du d til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...