Gå til innhold

Hun sier MAMMA!! *smelt*


Happy_girl med MiniMonster!

Anbefalte innlegg

Nora er nå 6 mnd og 3 uker (på torsdag), og i dag har hu sagt mamma! Ikke bare en gang, men flere! Og ikke mamamamamama.. Men mamma! sukk.. hehe.. Hvor bevisst det er, er jo en annen sak da :-P

 

Men å høre babyen si mamma, smelter virkelig en mors hjerte <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, så stolt du må være!! Gleder meg til Iselin begynner å forme ord også :) Hun sier noe som minner om hei og heia, det er jo ikke så rart siden vi sier det til henne hele tida. Men om det sies bevisst er jo en annen sak. Her går det mest i frøsing, spytting, hyling, babling og fliring... Men det er stas det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er kjempe stolt!

 

Hun sier(minner om som du sier) også hei, heia, nei (vet ikke hvor bra deeet er da..?..hehe).

 

Jeg skjønner at hun ikke skjønner betydningen av det altså, men morsomt alikavell!

 

(nei skjønner ikke jeg helt hvor hun har fått ifra da, for det sier jeg heller skjeldent til henne..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte henne forresten i dag; "har du sovet godt?" ..."nei" fikk jeg bestemt til svar, og så stoooor glisa hu! haha.. lille gullungen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsomt når de "svarer" :) Jeg bruker å spørre snuppa om jeg får en nuss, også lager jeg smaskelyd. Da snur hun seg mot meg, gaper høyt, slenger tunga ut og nusser til gangs. Nesten litt for mye av det gode ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, koselig med all "snakkingen" altså:o) Gjelder jo bare å ha god fantasi så får man jo høre det meste:p

Min sier papapapa hele dagene, så her terpes det på "MAMMA":o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tulla mi sier hei,bø,å noe som minner om hade, er også begynt å vinke tilbake når noen vinker til henne;o)

er sååååååå søt;o)

men er ikke noe mamma her enda, jeg terper å terper, men må vell bare smøre meg med tolmodighet;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh.. jeg veit gutten min sa det for to dager siden og har begynt å øve seg til det sånn at han sier det bedre.. smelta helt. det er så fint å høre det=) åå så morsomt det er og ha en liten baby fint og alt har ikke ord en gang.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sier bare mamamamaaa, men jeg smelter nå likevel;) Gleder meg til å høre et bevisst Mamma, selv om det nok er mange måneder til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...