Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Det er nå det er godt med anonymforumet, og jeg lurer på om noen kan være så snill å legge det ut på skravle for meg? Jeg har mye utflod, har hatt siden jeg ble gravid. Illeluktende. Vasker meg nedentil med intimvask og rent vann hver dag, men nå er det slik at når jeg har på et innlegg og går på do tre timer etterpå så må det byttes igjen.. bruker ca 4-5 pr dag. Og når jeg nå sitter på do så kjenner jeg det svir når jeg har tørket meg og det har kommet en del siste timene... kan dette være fostervann?? Er helt blangt da!! Velger å være anonym fordi flere her inne vet hvem jeg er i det daglige og vil ikke møte dem på butikken når jeg handler truseinnlegg.. hehe...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Høres litt ut som urinveisinfeksjon kanskje..?..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Ja kan kanskje være det, men svien har jeg akkurat fått, har ellers ganske mye utflod som sagt. Og det er helt helt blangt... *travelt* Kjenner liksom hele dagen at det kommer i "bobler" og bare siver nedi innlegget, usj....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg vet vertfall at en kan få mye utflod (som også kan lukte) dersom en går en stund med urinveisinfeksjon, å en kan få stikkeinger i underlivet, men det er nok ikke lett å skille, om det er pga. graviditeten eller ikke. Der som urinen lukter ganske sterkt spesielt på morningen så kan det o vær på grunn av det. Selv får jeg urinveisinfeksjon til alle tider men får ikke noe svie eller hyppig vannlating lenger, merker det i ryggen å at jeg får feberlignende perioder. Men kan jo være verdt å levere en urinprøve hos legen...?.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Det er ganske vanlig med blank tyntflytende utflodi graviditeten, kjenner igjen den boblingen, men skal ikke være illeluktende.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 HI her, jo de er klart at jeg bare kan levere inn en urinprøve=) Men og alltid et men... har som sagt hatt dette hele veien, plaget med utflod i det daglige også men ekstremt nå under svangerskapet. Og alle prøver har hittil vært strøkne.... Hmm..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 dette høres veldig ut som bakteriell vaginose, er usikker på fargen for jeg trodde den skulle være gulaktig ved bakteriell vaginose... ta en tur til legen du.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 HI her igjen. Tror nok jeg tar en prat med legen i morgen ja=) takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå