Gå til innhold

termin ca 10 feb :)


TulleMor09&11

Anbefalte innlegg

Hei hei, me tok graviditets test i går, den lyste gravid så nå er det mye følelsar å spenning her. dette er første barnet våras, så det er kjempe spennande å litt skremmanes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med spiren! Jeg har termin 15 feb og er så lykkelig:) Håper bare at alt går bra. Dette er min nr 2 så jeg vet hva jeg har i vente og det er både godt og skummelt.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;) Vi har termin samme dag, morsomt;)

Første barnet vårt også... kom litt tidligere enn planlagt, men når passer det egentlig;)

Lykke til;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var ikkje planlagt her heller, men det er vel sånn dei fleste familiene starter :)

Er kejmpe spennanes, me sitter mye på nett å leser. Har ikkje fortalt det til foreldre å kente enda føler det er litt tidlikt. Da blir vi innvadert tror eg :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, nei, har ikke fortalt familie det ennå heller... det kommer vel som et sjokk;) Men mine nærmeste veninner har nå fått vite det... Leser mye også her på nett... når er det egentlig vanlig å bestille første legetime? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto på testen at ein skulle kontakte lege visst det slo ut positivt på testen. Eg har ikkje fått bestillt enda fordi eg har ikkje fastlege her eg bor nå.

Men vil ordna det sånn at eg får sjekka at alt er ok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant;)

Jeg ringte fastlegen (studenthelsetjenesten i Oslo) for noen dager siden og da fikk jeg beskjed om at det ikke var noen rutine å få time før 12 uke... i august en gang, med mindre jeg skulle ta abort da.. det var jo forsovidt det første sekretæren spurte om... "skal du beholde det?"

Så nå har jeg byttet fastlege.. Er jo veldig greit å forholde seg til en lege gjennom svangerskapet og.. ikke minst en hyggelig sekretær;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...