bestemt oss:) *mamma* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg kan nesten ikke tro det.. Fikk gravid i dag tidlig gitt. Men.. Jeg tror ikke på det, det er bare tull:P Og jeg føler at hvis jeg tar en ny test, så er den negativ.. Føler det på meg:P Hoff.. Flere som har følt det slik? Vet jo innerst inn at gravid, er gravid.. Men er så usikker:P
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer så masse!! En positiv CB digital et definitivt positiv. Den er like sikker som de testene legene bruker så du kan nok slippe jubelen løs. Fikk selv en slik en for 2 uker siden. Kjenner følelsen.
timea Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Test deg med en annen test også. Testet positiv med digital og negativ med annet 3 måned siden. Er lykkelig gravid nå men tørte ikke å bruke digital test jeg. Lykketil.
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Grattis:D Er du langt på vei da?
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 kjenner godt til den følelsen jeg tok en QR på ikm og fikk to tydelige streker visste da at jeg var gravid for er aldri sent ute med mens så tok en cb digital dagen etterpå for å være 100% sikker, var kjempenervøs for at den kom til å vise negativt, men etter 1 min lyste GRAVID mot meg, så er nok ganske sikkert at du også er gravid ) gratulerer kjempemasse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå