Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått svangerskapdiabetes (hatt det 2 ganger før også) Så rakk ikke legen ta Ul idag, så jeg får på den skikkelige UL avd. Mye bedre kvalitet på UL.

Så får jentene mine på 6 og 9 år bli med. De ble glade da jeg spurte om de ville være med i morra. Lillemor på 6 år spurte; er det lov? Så hun ble kjempeglad

Jeg sa til legen som skulle ordne en time til meg at jeg har ikke barnevakt til de i morra, siden de har fri på onsdager, så jeg spurte om jeg kunne ta de med. Så lenge de satt rolige så gikk det fint.

Så blir jo stas for de å få se på UL også da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da :) Blir kjekt for de å hilse på lillebror/søster.

Skal også på UL i morgen av samme grunn som deg. Fint at de følger med synes jeg, kjenner meg godt ivaretatt.

Skrevet

Er jo tredje gangen for meg dette da, og jeg har alltid følt jeg har god oppfølging på sykehuset og så utrolig hyggelige personale også :)

Jeg går i Ålesund da. Alltid følt meg bra behandlet der :)

Var lillebror på ordinære UL, så jeg kan jo spørre om det er en lillebror nå eller om han har skiftet kjønn hehe

Skrevet

Hehe. Kjønnsskifte er jo ikke umulig i våre dager. ;)

Fikk ikke vite kjønn de 3 første UL'ene, men 3D viste jente. Tror jeg skal be dem bekrefte det i morgen.

Lykke til, blir koselig å se de små igjen i morgen.

Skrevet

Ja jeg gleder meg :) Så synes jeg det er ekstra koselig at jentene får være med :) Mannen er på sjøen, så han får ikke være med hehe

Skrevet

Jeg var oxo på xtra UL i dag, henvist fra Lege da han trodde ungen hadde snudd seg fra HF til Seteleie.... noe jeg ikke var enig i, men ville jo ikke si det.

V

Det var UTROLIG kjekt å se Han nå, alt var perfekt:o) det er jo en hel baby inni der, med masse liv. En søt liten nese, med deeen trutemunnen. Han drakk å prøvde å suge på tommelen, ikke lett når en ikke har kontroll på hendene *ler*

Er i uke 38+3 så det er ikke lenge til han kommer!!

Men så deilig liten gutt vi fikk se!

Skrevet

ja det er kjekt å se de i magen hvordan de vokser :)

Jeg får UL annen hver uke fremover jeg da :) Men flesteparten av gangen blir vel med lege. Men i morra er jeg så heldig å få komme på skikkelige UL rommet :) Mye bedre kvalitet enn legens UL :)

Skrevet

Lykke til!! Med resten av sv.skapet oxo.

Kjekt når dem følger deg opp godt.

Hvor mange uker er du?

Skrevet

jeg er 29 fullgåtte uker i morra. Så er jo en stund til enda da.

Men du nærmer deg veldig :) Så lykke til med fødselen ;)

Skrevet

Takker.

Dette trimestert har gått stein fort synest jeg da, tross alt snart i mål etter tilbakelagt 38 av 40 uker.....

Klare nesten ikkje vente på at det skal skje noe, blir helt ko-ko av å gå ut i permisjon da alle tankene dreier seg om beibien & fødsel & forberedelser. Var mye enklere hverdag med en jobb å tenke på.

Skrevet

Synes dette svangerskapet har gått fort. Helt utrolig jeg allerede er i 3. trimester :)

Så var jeg å hentet vogna idag :) Så nå begynner det virkelig å gå opp for meg at jeg begynner å nærme meg her :)

Skrevet

Hehe :o) Samme følelsen fikk jeg i går da samboer kom hjem med bilsete ++ noen små ting :P

Så mangler jeg to ting: Badebalje og håndklær til minien, thats it. Sprø følelse, er førstegangs så alt er jo helt nytt for oss.

Skrevet

minste mi er 6 år nå, så det er så lenge siden, så blir som nytt igjenn..jeg må kjøpe inn alt på nytt også. Jeg begynner å ha i orden det meste nå..er bare balje og stellebord igjenn :) og noe småtjafs

Skrevet

Ja må ha litt å gjøre "ut" sv.skapet ellers blir jeg for klar lixom :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...