Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Har 21 dager igjen til termin, og begynner å bli KLAR for å si det sånn:p Jeg håper på at det skjer noe snart, i går fikk jeg "gode" menssmerter litt uttpå morgenen, og det vedvarte hele dagen, og i dag har jeg hatt litt avtagende menssmerter og kraftig nedtrykk, samt ubehag i hele kroppen. Føles ut som om jeg har løpt marathon så fort jeg gjør noe! Måtte i tillegg beinfly til toalettet i går, noe nederst ved ryggen som ville ut i ekspressfart:p Har vært løs i magen i dag å, er veldig merkelig å være det etter å ha vært ganske forstoppet gjennom hele 3. trimester:p Håper så på at alt dette er tegn på at noe er på vei til å skje, slevom det fortsatt er noen dager igjen;)
L@boline Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Høres ut som det ikke er så lenge igjen. Lykke til :-)
sjara Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 JEG VIL OGSÅ!!!!!!!!!!! Men jeg går sikkert så langt på overtid at de må sette det i gang, og selv det hjelper ikke, he he
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2008 hehe, jeg føler det sånn til tider jeg å.... Har liksom vært gravid HELE livet nå Sitter her med smerter og nedpress, så jeg håper det er tegn på at ting skjer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå