Mamma mjaua Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 hei. jeg og typen/samboer er ikke lengre sammen. samme dag d ble slutt, fant han en annen, som han nå har vært med hver dag fra hun har sluttet på skolen til 00-01 tiden på natten. vi har vært sammen i 2,5 år, bor sammen, og jeg er 7 mnd på vei.. jeg er så trist. klarer ikke spise. ble slutt på fredag. har bare spist maks en halv skive hver dag, og drukket ett glass vann hver dag. prøvd å spise mer, men da bare kaster jeg d opp, er så trist. det er jo så fært, med tanke på barnet ikke får nok mat + at jeg er veldig deprimert og stresset. hva kan jeg gjøre? hvordan kan jeg takle dette her?
babysjuk82 Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Vet ik,har hatt d sånn i 6 år eg. E vanskeli og komme over. Men du og babyn har d bedre uten han dritn der! Trøsteklem.
N_79 Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Uffda...vet ikke hva du skal gjøre, men du kan trøste deg med at babyen din tar den næringen den trenger mens du heller er den som må lide for at du ikke spiser nok. Bor du med han ennå? Jeg ville bedt han komme seg ut av huset på flekken om han skal holde på med denne nye damen. Så kan du få en god venninne/venn/søster til å komme å bli hos deg en stund kanskje. Så har du selskap. Ikke kjekt å være alene i slike stunder. Ønsker deg lykke til
Krusemynthe Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Føler med deg - og må si meg enig i det Minimark skriver. Han kan ikke fortsette å bo hos deg og i tillegg holde på med hun andre. Det gjør jo situasjonen enda vanskeligere for deg. At han finner ei ny samme dag som dere gjør det slutt skurrer i mine ører! Enten har han holdt noe skjult for deg, eller han er en kald følelsesløs fisk. Uansett - på sikt tror jeg du kommer til å få det bedre uten enn med ham. Finn trøst hos noen du vet kommer til å være der for deg (jfr minimark), og for all del - ikke gi ham noen goder for å trøste deg (type sex, husvære, penger eller hva det måtte være). Han har tatt et valg - og enda så vondt det gjør for deg nå, så la han kjenne på hva han har gått glipp av.
blir gal Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Blir lei meg når jeg leser sånt.veit litt hvordan det føles på en måte.bodde sammen med en,som hadde kontakt med ei anna.det var noe jeg hadde på følelsen etterhvert.og jeg hadde rett.han var sammen med henne når han gjorde det slutt.jeg var gravid da.blei omtrent tvunget til abort jeg da.og sånn endte det.og f faen jeg har sliti med det. Prat med noen.det gjorde jeg.og det kan være med på å hjelpe.for sånne typer er no dritt!! skulle tro at han får en del i mot seg.det gjorde i hvertfall min type.folk var sint pån ja.iskald var han.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Hei Vi er mange som har lurt på hvordan det har vært med deg de siste dagene. Tenker på deg. Han fortjener deg ikke i det hele tatt! Det er vanskelig, men du må prøve å være sterk for den lille sin skyld. Du må snakke med noen, en venn, helsesøster, foreldre eller noen. Blir forbanna når jeg hører sånt. Stor trøsteklem.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Har så vanvittig vondt av deg:( Skulle ønske jeg kunne komme på en kur til deg og fått smerten til å forsvinne..men desverre er det ikke det. Det er så jævlig å tenke på at fyren kan være så jævlig følelses kald og egoistisk! Som om det ikke er vondt nok å ha kjærlighets sorg så gjør han det nå når du kanskje trenger han som mest. Er enig med det noen skrev lenger oppe. Få noen som er glad i deg til å bo sammen med deg i denne vanskelige tiden. Lykke til... mamm
Mamma mjaua Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2008 tusen takk jenter:) dere er så snille. kom hjem i dag kl 22, hadde vært barnevakt for mammas barn. også kom jeg hjem til det synet på sofan. og alt jeg hørte var: "kom charlotte, så stikker vi til broren min og sover der". han sa ikke en dritt til meg engang. herregud, glad jeg er kvitt han. og han tror han får bli med på fødsel og vekstultralyd, haha, morsom er han.. men tusen takk jenter for alt dere har skrevet, varmer sånn:) hvis han ikke flytter ut i morgen, så flytter jeg rett til mamma og han får ta seg av leieforholdet videre (vi leier sammen). aldri mer om jeg skal bo med han. og til blirgal: huff, stakkar, så forferdelig. noen fyrer blir plutselig helt grusomme, noe ingen fortjener å oppleve:( føler virkelig med deg.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Uff... Få han ut, eller flytt til mor di sier bare jeg. Det er best for deg å minien. Snakk om umodenhet å respektløst dritt!!!!
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Føler med deg Man kan virkelig lure på hvordan enkelte menn er skrudd sammen, blir helt oppgitt jeg. huff Vil anbefale deg å ta kontakt med Amathea. www.amathea.no, der kan du få hjelp til å finne ut av dine rettigheter, få samtale og gå på svangerskapskurs for enestående mødre. Jeg hadde utrolig støtte av de i mitt første svangerskap og skal dit igjen denne gangen. -Men dette skal du klare helt fint, også viktig med familie og venner i en sånn tid, så du er heldig om du har familie i nærheten som kan støtte deg.
snuppa-høygravid! Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Fy flaaate, blir helt SJOKKERT!!!! At d går an å oppføre seg slik, helt utrolig!!! Avskum han der altså.................. Ord blir jo fattige, men bare trøst deg med at DU vinner på denne situasjonen til slutt, som kan finne deg en skikkelig kar OG får bo sammen med nurket som snart blir født Det går jo eksen din glipp av! Bruk de siste mnd på å skjemme deg selv vekk og glede deg til barnet kommer, han kommer til å bety ALT for deg.. Så får dusten bare styre på! Du har viktigere ting å bry deg om enn han der! PS: Du kan klare deg lenge med litt mindre mat, men prøv å drikke mer enn 1 glass daglig! Og bruk folka rundt deg nå, du får nok masse støtte og hjelp skal du se.... MASSE lykke til *trøsteklem*
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 For en jævla idiot!!! Har han vært hjemme hos dere med den nye damen? BLIR SÅ SINT PÅ MANNFOLK AV OG TIL! hører så mye rart! Mangen som har vært bekymret for deg! du må se på 3.trimester...der er det et tråd til deg.
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #14 Skrevet 10. juni 2008 Trøsteklem til deg Selv om det er tungt nå, kommer det til å bli lettere, å husk: så dritt som den fyren der virker har du det bedre uten han!! Lykke til!
Mamma mjaua Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. juni 2008 tusen takk for svar jenter, og må si det igjen, dere er så snille. setter stor pris på det, er så oppløftende å lese det dere skriver! tusen tusen takk! hadde jeg ikke ventet barn med han, hadde jeg droppet kontakten, men siden jeg venter barn med han, ville jeg ta en prat. så han kom innom meg. jeg fortalte han ikke hvordan han var, men jeg spurte han hvordan han trodde jeg følte situasjonen, og da begynte han å tenke. han ble kjempe lei seg. jeg fortalte hva jeg følte. han sa unnskyld sikkert 1000 ganger. sa at han kunne flytte ut på dagen, og at hvis jeg ikke fant noen å bo med, skulle han betale halve leien, selvom han ikke skal bo med meg . han sa han skjønte hvorfor han ikke fikk være med på ul og fødsel (som han har snakket om hver dag hvor mye han gleder seg til), og så helt knust ut. han skjønte også at jeg trengte mange mnd på å komme på talefot med han. som sagt, jeg hadde kuttet all kontakt med han om jeg ikke ventet barn med han, men siden vi venter barn må vi komme på talefot, og helst bli venner, med tanke på sønnen vår. etter denne samtalen kommer det til å bli mye enklere. han viste at han var lei seg, ansvarsfull og bryr seg om sønnen i magen. så for sønnen vår sin del, er jeg kjempeglad nå (selvom jeg har blitt skikkelig såret).
Stjerna88 Skrevet 11. juni 2008 #16 Skrevet 11. juni 2008 så tøft du må hatt det og ha det. men er utrolig imponert over hvor modent du tar det på, at du i tross av dine følelser, vil bli venn med han igjen pga barnet ditt. det er helt fantastisk at du klarer å tenke slikt, kun 4 dager etter bruddet, og en dag etter du så de sammen i soafen. beundrer deg virkelig! du kommer til å bli en helt fantastisk mor mot sønnen din! mange klemmer fra meg!
Stjerna88 Skrevet 11. juni 2008 #17 Skrevet 11. juni 2008 jeg er forresten like gammel som deg, bare send meg pm om du vil snakke!
Mamma mjaua Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 11. juni 2008 tusen takk:) ja, det er sinnsykt tøft at det ble slutt etter 2,5 år, for jeg elsket han fremdeles. og at jeg i tillegg er gravid i 7. mnd med hans barn, og vi hadde gledet oss fryktelig til å få dette barnet sammen, dette skulle vi klare sammen (var ikke planlagt). og var helt sinnsykt å finne han i sofaen min med den nye dama (jeg elsket han, hadde stor kjærlighetssorg fra før av, også dette på toppen av alt), etter kun 3 dager, og å vite at det tok han ett par timer etter at dte ble slutt før han fant seg en ny. men når man skal ha barn, må man sette barnets behov foran sine egne, så skal virkelig gjøre alt jeg kan for å bli venn med han igjen (for barnets skyld). tusen takk jenter, setter så stor pris på dere alle!
Gjest yrild Skrevet 11. juni 2008 #19 Skrevet 11. juni 2008 Sender deg en stor klem og synes du er utrolig rolig og veloverveid i en så vanskelig situasjon når du selv nå først og fremst klarer å tenke på barnets beste! Tar av meg hatten for det! For en korttenkt og hensynsløs mann (kline på sofaen deres! Og gå fra deg når du er 7 mnd på vei!!!). Dere er jo veldig unge, så det kan nok være (noe samtalen dere hadde viser begynnelsen til) at han innser fullt hva han har gjort og hva det innebærer og at han kan bli en vidunderlig Pappa for sønnen deres :-) Men pass på deg selv også, han må jo ikke få tråkke på deg... Hvis jeg bare hadde hatt litt av din modenhet når jeg var på din alder hadde jeg kanskje klart å finne Mannen og begynt med familie litt før jeg og ;-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå