Gå til innhold

Tatt natta 17.30: vekke eller la sove ...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er redd for at jenta mi (3,5 mnd) tok natta 17.30. Hun var stup trøtt, så jeg la henne ned for en lur i vogna. Hva tror dere ...bør jeg vekke henne, ta på nattdrakt og legge henne igjen, eller la henne ligge. (I går var hun også svært trøtt tidlig (kl 18.00), så jeg måtte holde henne våken til 18.30 ... da sov hun til 6 (minus noen matpauser).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå vet jeg ikke hvordan hun ellers pleier å sove og det er vel ingenting i veien med at hun sover i de klærne hun har på (hvis det var det du lurte på), men her måtte jeg da ha vekket Emil senere og holdt han våken en stund for han hadde ikke sovet til dagen etter da. han ville da våknet mellom halv fem og fem (med matpauser) og startet dagen da. det er ikke mammaen helt enig med..hehe..han er snart 5 mnd forresten.

Skrevet

Hei jenta vär ville ogsä ta natta kl 17 i dag, vi holdt henne litt lenger väken og da ble hun overtrött.. Ville latt henne sove jeg. I gär sov hun fra kl 17-07.00 med noen matpauser.. Synes ogsä det var veldig tidlig.. men nä ville hun ikke sove lenger, hadde litt luft i magen. men tidligere enn 17 vil jeg ikke legge henne for natta. Lykke til! :)

Skrevet

hun er forresten like gammel ca 3,5 mnd.

Skrevet

jenta vår (6mnd) tok også kvelden 17.35 i dag,hun var så trett...så da la jeg henne,så jeg hadde ikke brydd meg med det ahdde jeg vært deg=)

sover hun enda foresten? ser det er noen timser siden kl var hal 6 hehe...

Skrevet

hehe. takk for svar, jeg får vel oppdatere: Jeg vekte henne faktisk (når hun hadde lett søvn etter første "søvnsyklus" på 40 min), byttet til pysj, ammet og koset litt med henne, og så la jeg henne - hun var heldigvis fortsatt trøtt og sovnet etter få minutter. Så da håper jeg hun sover til ca 7 i morgen og ikke til 5 - 5.30 ... vi får se :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...