Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hvor mye ser barna på tv i løpet av en dag?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 null og nix, desverre, muligens kan det fenge i et kvarter om jeg er heldig, slik at jeg får dusje uten at han tusser og tasser etter meg, og vil dusje eller bade, åpne do lokket, eller pusse tennene sine for ente gang før lunch
innMariSterk Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg nekter å tro at normale unger ikke ser på tv i det hele tatt.........det må i såfall være i ekstremist kristne hjem hvor tv er synd.. På dib er moralen at foreldrene stinker hvis de lar ungene sine se på tv. Våre unger ser både på tv + at de spiller læringsspill på dataen. Ungene dør ikke av å se på tv så lenge de får være ute og leke hver dag.
KaMa Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Jeg kjenner folk med barn men ikke TV. Ikke er de ekstreme og ikke er de kristne. Men de er ganske glad i bøker, natur og samvær. Vi har TV, men det har aldri falt seg naturlig å slå den på for at småen skal bli lært opp til å bli en god TV-slave. Hvorfor skal vi plante han forran TV'en når han leker helt fint med lekene sine eller sitter på fanget og leser bok?
innMariSterk Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Man kan være veldig glad i både bøker, natur og samvær selv om man har TV.
KaMa Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Det kan man så absolutt, men jeg skjønner ikke hvorfor du mener at folk som ikke ser tv er kristne eller ekstreme. Må man se TV?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Står det i bibelen at man kan se TV da? :-p
innMariSterk Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Kristne og ekstreme:-) Det er viktig å holde på sammenhengen. Jeg antar jo at de aller fleste kjøper TV fordi de har lyst å se på den, men må og må.....man må vel strengt tatt ikke noe på det området
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 en til en og en halv time kan det bli på en dag, hvis vi ikke har aktiviteter/turer planlagt ja. Noen må gjerne syntes jeg er en dårlig mor av den grunn, men jeg tror ikke mitt barn lider noen last av å få lov å slappe av med barnetv program litt i løpet av en dag. Og det er snakk om litt om morran og kvelden og eventuelt litt midt på dagen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #13 Skrevet 10. juni 2008 Ingenting faktisk. Gutten min har ikke blitt skikkelig introdusert for tv`en, det har bare ikke falt oss naturlig inn å gjøre det. Nå skal det sies at gutten min bare er 1 1/2 år gammel da, og har ikke ro i rumpa til å sitte stille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå