Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Orker ikke være hysterisk. Røyker daglig, drikker en stor flaske cola hver dag. Spiser det jeg vil. Går mye potetgull og dipp og grillmat. Spise så mye jeg vil og. Synes det er for mange hysteriske her.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Forskjell på hysterisk og sunn fornuft.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Er det ikke heilt greit å spise grillmat når en er gravid da?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Joda,er greit og spise det. Men ser det er mange som knapt tør og spise potetgull eller drikke saft..da blir det for galt. HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Synes ikke noe om den livsstilen når man ikke er gravid heller. Du ser vel ikke akkurat ut som sunnheten selv, og kommer ihvertfall ikke til å eldes med ynde.... Så du klarer ikke å provosere, selv om det er det du vil. Jeg synes bare synd på deg som lar kroppen forfalle.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Lar ikke kroppen forfalle,orker ikke tenke på den vekta hele tida jeg. Og ikke er jeg feit heller.
Dunder Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Bortsett fra røyken; er det noe av det andre som er farlig?
tante grusom master of law Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Kjempe smart å røyke når du er gravid! Du vet tydligvis ikke hva som er best for barnet ditt. Har ikke noe med hysteri å gjøre, det er sunn fornuft!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Jeg lever også som vanlig når jeg er gravid. Ingen røyk og ingen potetgull eller grillmat. Prøver å holde hjerte-kar-sykdommene borte, uavhengig av svangerskapet. Savner ikke all den fete maten heller. Du blir hva du spiser.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Er ikke så galt å røyke er ikke så farlig egentligt, da hadde en blitt mer skremt fra det. Legen min sa at 10 røyk til dagen ikke var så galt å at jeg var flink vis jeg ikke røyket mer. Så kan nå ikke være så farlig for babyen... Er farligere med stress, å dersom en ikke røyker så stresser en mer, vertfall jeg..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 Jeg drikker og jeg da, i tillegg til å leve som HI, for det er egentlig ikke så farlig det heller. Kjenner en alkoholiker som fødte et helt friskt barn. Bare litt adhd, hjerneskade, astma, kolikk og epilipsi, det skal jeg nok klare...Da får jeg nok bare masse ekstra støtte fra staten og sikkert masse avlasting, så da kan jeg jo røyke og drikke ennå mer egentlig. Jeg er heller ikke tjukk, bare en bmi på 30, det er vel helt greit??bare litt tung beinbygging, og litt ølmage da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå