mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 var på kontroll i dag... kommet langt ned siden sist.. håper det er et teng på at det skjer om ikke så lenge... har hatt noen små blødninger og masse brun slimet utflod... jordmor mente det var slimproppen, og at alt kunne være et tegn, men ingen regel uten untak så måtte ikke bli skuffet... har planer de neste dagene så kan godt vente minst til helgen... helst neste torsdag for da har jordmoren som har fult meg gjennom hele vakt der jeg skal føde...
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2008 og maserier hver kveld... skjønner nok ingenting før vannet går..
Ella78 m/ A&M Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg fikk også beskjed om at hodet var "nesten" festet her om dagen... Høres ut som et godt tegn...
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 er lov å håpe, men legger planer for ukene fremover så jeg ikke blir skuffet... alle skjønner om jeg plutselig ikke kan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå