Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Altså venstresidig lammelser som følge av hjerneblødningen. Hvilke flere følger har h.sidig hjerneblødning? V.sidig hjerneblødning har jo følger som afasi, depresjon, mm. Men finner ingen om venstresidig! Takker for hjelp!:-)
mpmamman Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 mora til sammbo har hatt dette og hun måtte lære seg og lese skrive snakke gå ja nesten alt i gjend,er 10 år siden og hun er ikke som før enda heller,blir nok ikke det:( vet ikke hvilken side hun hadde hjerneblødningen på,men hun lammelser i høyre siden.
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Da hadde hun venstresidig hjerneblødning... Jeg er på utkikk etter info om det motsatte, altså høyresidig hjerneblødning og ettervirkningene, men takker for svar!!:-)
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Kan ikke garantere at jeg har rett, men så vidt jeg husker så gir venstresidig hjerneblødning afasi, mens høyresidig gir mer psykiske reaksjoner, som tristhet/depresjom, mer følsom enn vanlig, tar lett til tårene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå