Gå til innhold

Hodet som fester seg? tegn ...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg var hos jordmor i går var da 32+4, hun sa at hodet lå ned men bevegelig, altså ikke festet. Hun spurte om jeg hadde kjent noe stikkinger, og det har jeg, det sa hun var tegn på modenhet, at man begynner å modnes. Har i tillegg de 3 siste dagene springet mer på do og tisset enn vanlig, er dette tegn på at hun glir mer og mer ned i bekkenet og er på vei til å feste seg? Noen måter jeg selv kan finne på å kjenne at hun er festet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente stikkinger & "kniving" i skrittet (uke 31+4). Ringte JM og spurte hva det kunne være, hu lo litt og svarte lett at det var hode som var på vei nedover i bekkenet. Og på veien så traff Han nerver som skapte disse smertene. Har ikke hatt disse smertene siden, å nå er hodet godt festa. Høyt forbruk av toalett papir etter det ja :o)

Skrevet

Det jeg har merket er at magen har synket litt, betydelig mer tisseaktivitet de siste 3 dagene, pluss den stikkingen nedentil, noen ganger svakt og andre ganger sterkt sånn at jeg må stoppe opp. Så det betyr at når denne stikkingen gir seg så er hun festet?

Skrevet

For min del, ja :o)

Skrevet

Jordmora mi mente det ville bli lettere å puste når hodet hadde festa seg. Ikke merka noe til det, egentlig, men det var nå det hun sa...

Skrevet

Ja, ser at det står at det skal være vanskelig å puste, men har ikke merket noe til det jeg, så vanskelig å vite når hodet fester seg.

Skrevet

Jeg synes heller å puste, i alle fall på kveldstid er helt forferdelig. Hjelper best å stå, skifte stillinger ofte, men det å ligge i sengen går greit. Merkelige greier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...