Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Vi bestilte hytte hos de for lenge siden, til uke 30. Og fikk da beskjed om at vi ville få en bekreftelse i posten når det nærmet seg, og med innbetaling for det ene døgnet. Synes det begynte å bli litt lenge nå, så jeg sendte de en mail. Og der kunne de med glede fortelle at bestillingen var annullert, siden de ikke hadde mottatt innbetaling. MEN JEG HAR JO IKKE FÅTT NOE BREV! Ikke hadde de noe ledig heller. Faen altså, ungene gleder seg som bare det (er med en familie til), og har snakket lenge om hvor gøy de skal ha det. Og det er contryfestival der den uka, så ikke er det lett å finne noe annet heller. Argh, koker her nå. Fant heldigvis en leilighet til slutt, men mye dyrere ble det jo. Tur skal det bli, og vi skal kose oss godt, men fy søren så kjedelig å få den mailen. Kunne de ikke sendt en mail, eller tatt en telefon da? Dagens syteinnlegg fra meg
*ale* Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Max irriterende da!!! Skjønner deg godt. Hvor ligger det?
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Telemark. Fikk plass på Bø camping da, så vi "overlever". Men fy så surt. Jentene har ikke snakket om annet siden vi bestemte oss, og det er noen mnd siden. Og bare den uka det passer for begge familiene. Derfor var vi så tidlig ute for å forsikre oss om at vi fikk plass.
*ale* Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Kjempefrustrerende.... Er det i nærheten av Sommarland eller hva det heter?? Driver å samler ideer til neste sommerferie skjønner du
3stk Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Er det den på Gvarv?Vi har også noen hus til leie ,men her ringer svmor alltid om det ikke har kommet inn depositum .
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Vet ikke helt hvor den ligger, men det virket som et fint sted med barn. Synes det er litt rart at de ikke sender en mail, eller ringer, men det er kanskje ikke sånn de gjør. De har sikkert ikke problem med å fylle opp. Men søren og, det ble surt for oss. Nesten 1000 kroner mer i døgnet, for nå var det bare store leiligheter igjen.
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Barnas camping ser fin ut og, men bare litt oppgitt på de nå...
3stk Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 Jeg trodde også det var vanlig å ringe eller sende et brev.Veit ikke hva det koster på Bø camping men da har dere ihvertfall kort vei til sommerland.Et annet sted som har overnatting i alle prisklasser og str. er Bø gardsturisme.
LegallyBlond Skrevet 10. juni 2008 #13 Skrevet 10. juni 2008 Utrolig surt. Skjønner godt at det er kjipt å måtte betale så mye mer pr.natt også. Men når det er sagt så er Bø camping supert! Har vært der to ganger, og det er kjempeflott og koselig anlegg, og veldig praktisk med gåavstand til sommerland. Reint og fint er det der, og kjekt med bassenget inne på campingområdet. Håper det kan muntre deg litt opp =)
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #14 Skrevet 10. juni 2008 Takk for det :-) Ja, det ser veldig fint ut der. Så vi skal få det kos. Men nå har jo jeg klart å rote det til da. Betalt inn på konto for ett døgn, uten å ta med referansenummeret, som det nå på bekreftelsen står at MÅ være med. Søren og, ble så stressa over avslaget på barnas camping, at alt skulle gå i full fart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå