Gå til innhold

Hvordan kan dere føle at dere er gravide?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som jeg er 4dager over ikm, men min ikm er uregelmessig så jeg har ikke peilig på om jeg kan være gravid eller ikke.. Jeg har brun utflod, ikke noe mens smerter kun noe stikkninger innimellom.. veldig trøtt og sulter og innimellom kvalm.. men alt dette kan jo også være vanlig.. men har prøvd å tvinge meg selv til å få mensen (ikke tro at jeg er gravid) og alt som kom da var bittelitt kjempe tynt rosa/rødt blod på papiret, ikke noe mer.. hmm.. åssen klarer dere å føle at dere er gravide? tatt en test for noen dager siden og den var negativ, mamman min fikk aldri positiv før to uker etter mens di gangene hu var gravid.. veldig spent på hva dere har å si, og hva tror dere om meg?? gravid, eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke ofte man føler med sikkerhet at man er det.

Men man får flere hint eller symptomer på det og får det bekreftet ved en positiv test.

Jeg antar at det som er det vanligste symptome etter uteblitt mens, er ømme bryster og kvalme!!

Men lykke til og vit at mange slår ikke testene ut på føre lang tid etter IKM.

Skrevet

Første gangen var jeg kvalm, smerter i magen og stikkninger ned mot underlivet.

Denne gangen hadde jeg bare stikkninger ned mot underlivet.

Testa positivt ca uke 5 sist og i følge innvendig UL denne gangen så kan jeg ikke ha vært mer en 2-3 uker på vei når jeg fikk positiv test.

Så om du er som meg så vil jeg anta du er gravid siden du har hatt disse stikkningene.

Men vi er alle forskjellige, har du tatt test?

Skrevet

Jeg fikk veldig ømme bryster med en gang. Var vandt med å sove på magen,men klarte det nesten ikke lenger.. Ble også trett og fikk små kvalmebølger..nesten som om jeg var veldig nervøs :o)

Skrevet

takk for svar dere.. jeg har tatt en test, dagen jeg skulle hatt mens men den var negativ, har ikke turt å ta fler, vil vente..:P jeg har stikkninger på sidene, mest ventre, vet ikke hva det er.. og ømme vondt pupper.. pleier å ha ømme før mens men ikke litt vonde.. håper dere har rett og at jeg kanskje er gravid.. får håpe TR ikke kommer:)

hvis dere vil tilføye mer så er det bare å skrive, for andre som ikke har svart også:)

Skrevet

opp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...