Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 hum hum. Jeg som trodde jeg hadde så god tid - fullgått 37 uker i dag og 23 dager igjen til termin. Men nå har jeg hatt nogenlunde regelmessige kynnere siden halv to i formiddag, de kommer hvert tiende-femtende minutt. Overhode ikke vonde enda, nesten så jeg må kjenne etter for å overhode kjenne dem (akkurat sånn som kynnerne har værtgjennom hele svangerskapet). I tillegg begynner jeg å føle meg uvel og tildels kvalm (ikke på en kaste-opp-måte, men mer sånn som jeg blir når jeg har sterke menssmerter), og jeg begynner å kjenne menssmerter som kommer og går (nogenlunde i takt med kynnerne) i ryggen, magen og nedover lårene. Jeg liker fortsatt å tro at det bare er noe jeg innbiller meg og at det går over, men... de der menssmertene er litt "skumle". Og jeg HAR følt meg litt... snedig de siste par dagene. Litt rastløs rett og slett. Tror også at den berømte slimproppen gikk i går, men den var i fall uten blod... Noen som tør å tippe? Selv holder jeg fortsatt en knapp på at det er mange uker igjen og at hodet mitt spiller meg et puss fordi jeg vet at jeg har passert den "magiske" grensa ved 37 uker, men... På den annen side vet jeg vel med meg selv at jeg ikke kommer til å tro på at fødselen er i gang før den slår meg i trynet og vel så det
♥ Smurfen ♥ Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Det kan jo virkelig høres ut som at noe er på gang da =) Jeg hadde det sånn for en uke siden, så det KAN jo også bare være sånne maserier... huff er så lei nå av at ting kan være tegn på fødsel og kan være at det ikke er det hehe =) Men min slimpropp har ikke gått enda da og det er jo ett godt tegn... du kan prøve å ha deg litt for da får du kanskje fortgang i det eller stimulere brystvortene... Lykke til
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 har hatt det slik titt og ofte uten noe fremgang... må puste meg igjennoim i blandt, men skjer ikke noe... ikke håp for mye... de kan være regelmessige i flere timer/døgn
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Hm. Jaja, tar meg en tur ut i finværet (eller regnværet, men pytt) med gubben, kynnerne pleier i alle fall å bli mye kraftigere når jeg er oppe og går - så HVIS det skjer noe bør det vel få framgang i det, og hvis ikke så får jeg meg i alle fall litt friskluft
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Hm. Dette er bare rart. Jeg har gått NED 3 kg siden i går... joda, jeg har lagt merke til at jeg har mindre vann i armer og bein, men SÅ mye? Noen som har opplevd noe lignende? Ellers er ståa som før, stadig vekk kynnere mer eller mindre hvert tiende minutt, men de varer bare fem-ti sekunder og gjør ikke vondt. Litt verre når jeg er oppe og går, men pga vondt i beina orker jeg rett og slett ikke å trø rundt hele tiden. Og menssmertene tar seg liksom ikke opp, men de forsvinner ikke heller. Jaja, er vel bare å belage seg på at jeg bare er i ferd med å klargjøres til fødsel en eller annen gang forhåpentligvis innenfor ikke alt for mange uker i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå