Putzie Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er sååå fristet til å kjøpe grav.test, TR skulle kommet i går, men brått dukker den vel opp.. i kveld eller i løpet av uka. Sambo vil i hvertfall ikke at jeg skal teste meg :S Gude vet hvorfor... Men var visst greit at jeg gjorde det om to uker.. Han tror vel at TR skal komme og vil ikke "kaste" bort penger på neg test han er litt snål han der...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Han hører ut som min samboer:o) *Knis* Han er også sånn. Men trur også det er litt fordi han er lei av å bli skuffet etter 26pp'er.. Så skjønner han jo:o) Lykke til
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Ååh det hadde jeg aldri klart!!! Nå tester jo jeg i hytt og pine og da, hehe, skikkelig testoman. Men når du er over ikm vil jo resultatet være veldig sikkert, det må jo være bedre vite enn å gå og lure i kanskje 2 uker. Synes du skal kjøpe en test jeg, trenger han å vite det da? Hvis du tester pos blir han nok bare kjempeglad uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå