Gå til innhold

Hvordan kan dere føle at dere er gravide?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som jeg er 4dager over ikm, men min ikm er uregelmessig så jeg har ikke peilig på om jeg kan være gravid eller ikke.. Jeg har brun utflod, ikke noe mens smerter kun noe stikkninger innimellom.. veldig trøtt og sulter og innimellom kvalm.. men alt dette kan jo også være vanlig.. men har prøvd å tvinge meg selv til å få mensen (ikke tro at jeg er gravid) og alt som kom da var bittelitt kjempe tynt rosa/rødt blod på papiret, ikke noe mer.. hmm.. åssen klarer dere å føle at dere er gravide? tatt en test for noen dager siden og den var negativ, mamman min fikk aldri positiv før to uker etter mens di gangene hu var gravid.. veldig spent på hva dere har å si, og hva tror dere om meg?? gravid, eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal svare.. men jeg følte meg konstant "fyllesyk" i begynnelsen.

Skrevet

veldig ømme pupper, bare vortene den første uken. veldig trøtt. følte meg tydelig forandret. manglet de vanlige menssmertene, følte som deg også bare litt stikking. kvalmen kom som et lyn fra klar himmel i uke 6. testa positivt 4 dager etter ikm. var første periode etter pilleslutt, så ante egentlig ikke når jeg skulle ha mens eller eggløsning. hva med å ta en ny test? fortell hvordan det gikk da :) lykke till!!! :)

Skrevet

okey.. tusen takk for svar.. følter meg litt oppblåst/hoven når jeg tar på magen.. vondt i puppene, veeeldig trøtt og veldig sulten for tiden.. hehe! men tok test nå, og den var negativ så da får vi bare se om TR kommer eller om jeg er som mamma som ikke får pos test før 2uker etter IKM! takk for svar:) skriv gjerne mer hvis dere synes det tyder som jeg kanskje kan være gravid..:)

Skrevet

vent noen dager og test med morgenurin :)

Skrevet

okey, tusen takk:)

flere kan gjerne si hva dere synes:)

Skrevet

Jeg hadde egentlig ingen spesiell følelse når jeg ble gravid (merker forsåvidt veldig lite til det nå også, er 9 uker på vei nå).. Men - jeg tok en test på dag 32 av syklusen, denne var negativ, og tok ny test igjen på dag 37 som var positiv. Vet jo ikke hvor raskt etter dag 32 jeg evt ville testet positivt da, men poenget mitt er ihvertfall at du ikke må gi opp håpet selv om den positive testen kommer ganske sent :) Du får satse på at du er lik mora di ;) Ut fra symptomene du har, så høres det jo ganske mistenkelig ut i retning gravid da... Må få høre hvordan det går! ;)

Skrevet

okey, takk for råd.. det trenger jeg:D bare å pøse på med råd;)

jeg skal finne frem til denne tråden når jeg har tatt test senere:) eller hvis jeg har fått TR:) takktakk:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...