blir gal Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Lurer litt på søtnings stoffer.Har så lyst på pepsi max i blandt,og kanskje litt light saft.om man drikker litt,går det bra?noen sier man skal holde seg unna.men,er ulike meninger på sånt.
WildPrincess Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg ligger veldig dårlig ann vis light er farlig... for cola zero er en avb de få tingen som går ned når jeg er sikkelig kvalm
Miss Dynamite Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 bare drikk det du. man ska ikke ha for MYE koffein. max 1,5 liter om dagen, så bare drikk det.. jeg drikker for mye cola egentli men..... thats life....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Drikk med god samvittihet så lenge du ikke heller innpå flere liter om dagen, jeg drikker pepsi max og cola zero... vann på de varmeste dagene men eller går det nok en del brus på meg jah...
MrsMayer ♥ Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Alt med måte Du trenger vel ikke drikke en 1,5 l flaske, men et par melkeglass skader vel ikke:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Det lurte jeg også på da jeg fikk svangerskapsdiabetes. Men jordmor sa at jeg kunne bare drikke, det skal store mengder til før man kommer opp i for høy dose. Det beste er selvsagt vann, men vann til frokost, lunsj, middag og tørstedrikk blir for kjedelig for meg. Brus eller saft til kos går helt fint. Eneste jeg ville vært obs på var koffeinmengden.
blir gal Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2008 Okay:-) Både jordmor og lege anbefalte meg å ikke drikke det.fordi man veit ikke hvor stor skade det gir.men,trodde ikke små mengder gjorde så mye jeg da.har så lyst på.det holder med et glass for meg.det er søtningsstoffene som ikke er bra,sier dem.
Trulte76 Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 jeg har fått svangerskapdiabetes, så jeg drikker lightsaft og brus. gjorde jeg de to siste svangerskapa, ingen som sa til meg på sykehuset at det var skadelig. Men alt med måte da
Mamsen87 :) Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Det skader nok ikke nei.. Jeg sleit med kvalmen og alt kom opp i sist svangerskap. Så jeg levde på cola og melkesjokolade i 4 mndr, det var det eneste jeg klarte og holde på..
Mamsen87 :) Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Jordmor sa ikke at dette var farlig, bare godt jeg fikk i meg noe.. Gutten vår er frisk som en fisk hvertfall Men drikker langt mindre denne gangen da, for er jo ikke direkte sundt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå