Gå til innhold

Kan noen svare på dette:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på søtnings stoffer.Har så lyst på pepsi max i blandt,og kanskje litt light saft.om man drikker litt,går det bra?noen sier man skal holde seg unna.men,er ulike meninger på sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger veldig dårlig ann vis light er farlig... for cola zero er en avb de få tingen som går ned når jeg er sikkelig kvalm :P

Skrevet

bare drikk det du. man ska ikke ha for MYE koffein. max 1,5 liter om dagen, så bare drikk det..

jeg drikker for mye cola egentli men..... thats life....

Skrevet

Drikk med god samvittihet så lenge du ikke heller innpå flere liter om dagen, jeg drikker pepsi max og cola zero... vann på de varmeste dagene men eller går det nok en del brus på meg jah...

Skrevet

Alt med måte :) Du trenger vel ikke drikke en 1,5 l flaske, men et par melkeglass skader vel ikke:)

Skrevet

Det lurte jeg også på da jeg fikk svangerskapsdiabetes. Men jordmor sa at jeg kunne bare drikke, det skal store mengder til før man kommer opp i for høy dose. Det beste er selvsagt vann, men vann til frokost, lunsj, middag og tørstedrikk blir for kjedelig for meg. Brus eller saft til kos går helt fint.

Eneste jeg ville vært obs på var koffeinmengden.

Skrevet

Okay:-)

Både jordmor og lege anbefalte meg å ikke drikke det.fordi man veit ikke hvor stor skade det gir.men,trodde ikke små mengder gjorde så mye jeg da.har så lyst på.det holder med et glass for meg.det er søtningsstoffene som ikke er bra,sier dem.

Skrevet

jeg har fått svangerskapdiabetes, så jeg drikker lightsaft og brus.

gjorde jeg de to siste svangerskapa, ingen som sa til meg på sykehuset at det var skadelig. Men alt med måte da :)

Skrevet

Det skader nok ikke nei.. Jeg sleit med kvalmen og alt kom opp i sist svangerskap. Så jeg levde på cola og melkesjokolade i 4 mndr, det var det eneste jeg klarte og holde på..

Skrevet

Jordmor sa ikke at dette var farlig, bare godt jeg fikk i meg noe.. Gutten vår er frisk som en fisk hvertfall :)

Men drikker langt mindre denne gangen da, for er jo ikke direkte sundt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...