Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Kjøpte gave til sambo der, men alle 3 timene har blitt avlyst av forskjellige grunner:( Snakket med ei på tlf. og ble enige om at vi skulle få pengene til bake, men nå har jeg en ekkel følelse av at jeg aldri få de pengene, og at han aldri får hoppet:( Det jeg syns er merkelig er at fallskjermklubben holder til i hedemark, mens de har post adr. på majorstuen:s dvs. at gavekortet jeg skal retunere aldri kommer frem til hun jeg snakket med:/
Amaroq Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei! Høres ikke noe moro ut...jeg har ikke mye erfaring med dem, men kan komme med det jeg veit... Hovedanlegget for fallskjermhopping heter Østre Æra og ligger ved Rena i Hedmark fylke, og det er Oslo Fallskjermklubb som mer eller mindre drifter anlegget der oppe (innbiller jeg meg, var i hvertfall noe sånt da jeg var i kontakt med dem). Du kan jo prøve å ringe opp dit (de er folk der stort sett fra mai-sept.) 62 44 48 11 / 62 44 49 15 Jeg holder ikke på med fallskjermhopping, men jeg hoppa tandem der oppe for noen år siden og var kjempefornøyd. Mye hyggelige folk og god stemning, så jeg håper og tror at det ordner seg for dere!! :-)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Ja, jeg vet hvor de holder til hen, har til og med reist 2 1/2t. men det ble avlyst pga. dårlig vær:( Etter det har det blitt avlyst 2 ganger til, pga. at de ikke kunne stille med fly, og en gang pga. missforståelse ved booking:( Kan ikke fortsette å sette av lørdager heller:( Men er så usikker på dem:( syns de virker useriøse når de ikke en gang kan stille med fly.... forrige lørdag kunne de bare til kl. 3, etter det hadde de ikke fly:s Bare håper jeg får pengene igjen! Skal sende gavekortet i morgen, vil bare ha et kopi av det først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå