Rorrimamma Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg sitter ikke og er kvalm hele tiden. Men det har skjedd ganske ofte (ca annenhver dag) at jeg har vært kvalm etter jeg har våknet, det kan være etter en ettermiddagsblund (er veeeldig trøtt for tiden...). Det går som regel over etter kort tid og det har aldri vært så voldsomt at jeg har spydd. Men noen som vet hva som kan være årsaken?
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Kan være baby'n trykker veldig på magesekken fikk jeg høre iallfall... Ubehagelig:s
*lille blomst* Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 jeg sliter med den samme kvalmen som du beskriver! slitsomt innimellom... Jeg synes det minner litt om morgenkvalmen fra begynnelsen av sv.skapet jeg da... Har lest at man kan få morgenkvalmen litt tilbake i siste trimester, men ellers vet ikke jeg heller noen årsak...
Bilingüe Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg også er litt sånn for tiden (36 uker). Jeg og har hørt at det kan være sånn på slutten :§
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg blir alltid kvalm etter en ettermiddagshvil.. Før jeg ble gravid også. Er nok fordøyelsen. Får også akutt søtsaksbehov etter en cowboystrekk på sofaen. Blodsukkeret er litt ustabilt etter hvilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå