Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, her fødte jeg lille gutten vår den 3. juni. Det ble en tøff fødsel, hvor han tilslutt ble tatt med vakum. Gutten har det bare bra, og er selvfølgelig alldeles skjønn og helt til å spise opp. Han var 3892 gram og 54 lang. 37 rundt hodet.

Min form er ikke helt på topp....fikk en totalruptur, men de mener de fikk lappet meg bra sammen. Har også fått noen andre skader/plager, uten at jeg vil gå inn på det akkurat nå. Fødselshistorien kommer vel etterhvert, men formen må komme seg litt først før jeg orker det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med gutten!! Så deilig å ha det unnagjort?

Vet hvordan du har det, fikk også totalruptur ved forrige fødsel. Er en ekstra påkjenning i barseltida, men det gror nå heldigvis relativt raskt. Godt tips: Lunkent/kaldt grønnsåpevann i stamp. Og ta det litt rolig med barselsvisitter (jeg bomma litt der, blei dødssliten...) Ønsker deg/dere alt riktig godt!

Skrevet

Stakkars deg da... Kanskje ikke hatt den aller beste fødselsopplevelsen, skjønner jeg. Huff...

Du får prøve å slappe godt av sammen med lillegutt... Man må bare ta tiden til hjelp for å komme seg ovenpå, og bruk venner og familie som støtte og hjelp i tiden framover...

Ps. jeg gikk og 14 dager over sist gang, det var tunge dager, og jeg var kjempesliten på slutten... Men kom meg relativt fort tilbake i form, siden jeg var heldig og ikke hadde fått nevneverdige skader, eller plager under fødselen.

Gratulerer hvertfall :)

Og lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer så mye, og god bedring fremover. Ta det med ro og fokuser på deg selv og babyen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...