Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er snart 6 måneder, men saken er den at han er over 70 cm og nærmer seg 10 kilo... Det begynner å bli trangt, men er ikke den neste størrelsen litt tidlig å begynne med nå? Da sitter de jo mye brattere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg byttet når eldstemann var bare 3mnd, fordi han satt med bena opp under haka. de er mye sterkere i ryggen, så det burde ikke være noen problem, viktig at også bilstolen passer barnet.

Skrevet

Det går nok helt fint så lenge den er bakovervendt, og at bilturene ikke blir altfor lange. I tillegg kan det være greit med en bilstol hvor babyens hode får litt støtte på sidene. Jeg byttet da sønnen min var ca 5 mnd, han var da 9 kg og rundt 70 lang. Gikk helt fint i vår stol, Acta graco cosmic comfort, 0-25 kg

Skrevet

Jepp, det kan du så lenge du tror han er sterk nok i ryggen :o)

Skrevet

Det er en god ide og teste den nye stolen først isåfall. Vi tenkte også på å kjøpe større stol (småen vår er større enn din), men han klarer ikke å sitte ordentlig i de vi har prøvd så langt. Han havner på siden og sitter liksom litt skjevt i ryggen. Så foreløpig får vi klare oss med babystolen.

Gjest 2 nydeIige små
Skrevet

hadde det vært vinter og behov for mere klær hadde vi ikke greid å få jenta vår ned i bilstolen, føler det er tidlig å skifte, hun er bare 7 mnd, både tidlig å sitte bratt eller fremovervendt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...