Gå til innhold

Om å spise selv...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står litt i mellom her: jenta er i stadiet hvor hun vil og skal spise selv, og det får hun lov til med unntak av middag da hun som oftest bare blir sittende å klæsse skjeen i skålen, på bordet og ikke får i seg mat.... Prøver jeg å hjelpe blir hun HYSTERISK :o) Og nekter å la seg mate av meg eller faren.

 

Hva er "best" å gjøre her??? Tips/ råd? Og hvordan skal man som mor forholde seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la ungen spise selv.

 

Kjøp heldekkende smekke i plastikk og vask kjøkkenet hver dag.

Skrevet

gi en skje til barnet som hun spiser med selv, også mater du henne med en annen skje, på den måten får du mat i henne samtidig som hun blir tilfredstilt ;o)

Skrevet

Enig. Det er en periode som går over, og søl blir det okke som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...