Gå til innhold

SVARTE FAEN I HELVETE!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Om jeg noen gang får tak i den jævla drittungen som har stjålet båten vår så blir det både ballespark, anmeldelse og juling av meg!!!

 

Ny motor i forrige uke - BORTE I DAG!

 

Om noen i Råde/Oven/Fredrikstad/Kråkstadfjorden "plutselig" hører om noen som har fått ny båt, send meg en pm.

 

Slik ser den ut:

 

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=13566725&sid=xz6cbaW89qX491987& ; ;WT.svl=Bilde

 

(Våres er litt større)

 

Med 18 h, Tohatsumotor.

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Båten har Reg.nr: CBQ681

 

 

Skrevet

Tar man ikke alltid med seg motoren da? Er jo nesten som å ha nøklene i bilen dette.....

Synd uansett da:(

Skrevet

Hahaha, tar med seg motoren????? Har jeg aldri hørt. Og det er IKKE som å ta med seg nøklene.

Sinnsykt kjipt med båten da. Håper det ordner seg.

Skrevet

På joller tar man med seg motoren. På større båter sitter jo disse fast.

Skrevet

På båten vår sitter (satt) det en ganske stor motor så den går det nok ikke an å ta med hver gang...

 

Men takk for omtanken jenter:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...