Dronningen! Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Om jeg noen gang får tak i den jævla drittungen som har stjålet båten vår så blir det både ballespark, anmeldelse og juling av meg!!! Ny motor i forrige uke - BORTE I DAG! Om noen i Råde/Oven/Fredrikstad/Kråkstadfjorden "plutselig" hører om noen som har fått ny båt, send meg en pm. Slik ser den ut: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=13566725&sid=xz6cbaW89qX491987& ; ;WT.svl=Bilde (Våres er litt større) Med 18 h, Tohatsumotor.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Tar man ikke alltid med seg motoren da? Er jo nesten som å ha nøklene i bilen dette..... Synd uansett da:(
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Hahaha, tar med seg motoren????? Har jeg aldri hørt. Og det er IKKE som å ta med seg nøklene. Sinnsykt kjipt med båten da. Håper det ordner seg.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 På joller tar man med seg motoren. På større båter sitter jo disse fast.
Dronningen! Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2008 På båten vår sitter (satt) det en ganske stor motor så den går det nok ikke an å ta med hver gang... Men takk for omtanken jenter:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå