Frida__ Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 I helgen begynt jeg å få litt friskt blodslim, søndag tidlig kom riene og mere blod. Etter besøk på føden, fikk jeg beskjed om at fødselen var igang og at blødningen kom av dette. Gikk med rier hele søndag, som utover dagen økte i smerte og intensitet. Mandag reiser vi tilbake på føden, i godt mot. Her møter jeg bare en sur jordmor som omtrent sender meg hjem, før vi har kommet inn. Bare kynnere har riene utviklet seg til. Men takene fortsetter og blir vondere og i dag har jeg så vondt. Verker når jeg sitter, og går. Har vært hos lege i dag, egentlig for å bli satt igang, men han ville først forsøke å skrelle fosterhinnen, siden alt var så modent og åpningen er 3 cm, så trodde han dette kunne sette igang riene igjen. Om ikke noe skjer over helgen skal det vurderes å settes igang. Er sliten og lei, og pumpet etter å ha sammentrekninger som gjør at jeg ikke sover om natta. I tilegg gruer jeg meg så masse til fødselen og det blir jo ikke akkurat bedre av at jeg går sånn og kjenner på disse vondtene( som bare skal bli verre). klag klag klag... måtte bare få det ut.
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Uff, det hóres frustrerende ut! Og du blir vel noksá sliten ogsá av smertene? Lykke til, háper nurket ditt vil ut fort fort! Klemmer!
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg blir så sint inni meg når jeg hører om JM og leger som sender hjem gravide uten å nesten se på dem først! Jeg er førstegangs, så jeg kommer til å få panikk hvis jeg blir sendt hjem med store smerter eller blødninger, vet jo ikke hva som er normalt eller ikke! Fødselen er jo den farligste delen av svangerskapet, og hvis jeg da ikke har peil på hva som riktig og galt kommer jeg til å bekymre meg MASSE! Nei håper jeg ikke blir sendt hjem når min tid kommer, håper det er såpass godt igang at jeg blir lagt inn....
Frida__ Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Ja, du kan så si. Hun tok ihvertfall motet litt fra meg. Synes jo de burde ha litt antenner også når de vet jeg er skikkelig redd for dette her. Egentlig bør vi bare stå hardt på krava jenter, selv om jeg aldri akkurat har klart det for meg selv. Ja, er sliten av å ha vondt... Pyton rett og slett. Har kraftige tak hvert 8 min nå, men det blir nok med det er jeg redd. Og det frister ikke akkurat å reise bort igjen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå