Dronningen! Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Om jeg noen gang får tak i den jævla drittungen som har stjålet båten vår så blir det både ballespark, anmeldelse og juling av meg!!! Ny motor i forrige uke - BORTE I DAG! Om noen i Råde/Oven/Fredrikstad/Kråkstadfjorden "plutselig" hører om noen som har fått ny båt, send meg en pm. Slik ser den ut: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=13566725&sid=xz6cbaW89qX491987& ;WT.svl=Bilde (Våres er litt større) Med 18 h, Tohatsumotor.
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Ojje, det er jo toppen av faan, da! Masse sympatisinne avsendt rette vedkommende!
Dronningen! Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Ja dette er toppen av alt. Møkkafolk! Tror de skal være glade for at de IKKE treffer meg nå - PMSfaen og jævlig forbanna. Takk for sinnet, det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå