Gå til innhold

SVARTE FAEN I HELVETE!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Om jeg noen gang får tak i den jævla drittungen som har stjålet båten vår så blir det både ballespark, anmeldelse og juling av meg!!!

 

Ny motor i forrige uke - BORTE I DAG!

 

Om noen i Råde/Oven/Fredrikstad/Kråkstadfjorden "plutselig" hører om noen som har fått ny båt, send meg en pm.

 

Slik ser den ut:

 

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=13566725&sid=xz6cbaW89qX491987& ;WT.svl=Bilde

 

(Våres er litt større)

 

Med 18 h, Tohatsumotor.

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojje, det er jo toppen av faan, da! Masse sympatisinne avsendt rette vedkommende!

Skrevet

Ja dette er toppen av alt. Møkkafolk!

 

Tror de skal være glade for at de IKKE treffer meg nå - PMSfaen og jævlig forbanna.

 

Takk for sinnet, det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...