Ronja&Odin Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 faen ass.... nå har jeg laget middag til sambo igjen og han slutta tre... sa han 20 på 3... så ringer jeg nå, og da er han fortsatt på jobb... han kunne liksom ikke sagt fra litt før... argh blir så sint når han gjør sånn hele tiden:( spiser faen aldri sammen fordi han gjør sånn.- får vel bare gi faen i og lage middag til han snart, så kan han spise stein for min del... måtte få ut litt agresjon her... er så lei... blææææææææ
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Egotrippere sier aldri fra. De bare gir deg skylda for at du bryr deg om sånt.
Ronja&Odin Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 ja, han jobber mye overtid, så derfor ringte jeg og forsikret meg om at han helt sikkert var hjemme senest halv 4... han sa det var heeeeeelt sikker... faen mannfolk som skal ha det så jævlig enkelt ass
Slank bakfra :) Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 ........sånne er enten fortapte eller enkle å kurere; Lag yndligsmaten hans, håper han har flere Gi beskjed om at står på bordet f eks kl. 16, og at det blir f eks lasagne. Så tar du og de som skal spise rett og slett og spiser ferdig. Er han ikke kommet når dere er ferdige, så FRYS NED RESTEN Sørg for å ha noe gørre han HATER klar i fryseren som du kan slenge i mirkoen når han en gang dukker opp..... Gjenta som ofte som nødvendig i ca fjorten dager....... Tok arbeidsnarkomanen min to lasagne, en biff og snadderkylling å fatte poenget....... Trynet hans var verdt mer enn en shoppingtur der han satt og prøvde å få ned mikrotinte svenske VASSNE kåldormar for fjerde dag på rad, mens jeg satt der syv måneder på vei, og med horn i panna, og bare skulte ondskapsfult.........
Dunder Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Hva med å slutte å lage middag? Han kan vel gjøre det når han kommer hjem så får dere spist sammen da?
xxxJulianexxx Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Er det der noe å irritere seg over a? Har dere ikke micro? Vær glad for at han er flink til å jobbe i stedet for å syte. Litt ekstra penger blir det vel også med all den overtiden???
Ronja&Odin Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2008 hehe:p det skal jeg gjøre i dag... skal lage kylling vinger i dag, og lasangne i morra... kjøpe litt sånn spagetti på boks (hn hater det) hihi godt tips=)
Ronja&Odin Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2008 joda men hvis du ikke leste hva jeg skrev, så sto det at jeg ringte han 20 min før og forsikret meg om at han var ferdig 3... så la meg syte i fred
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 * brøler av latter* den der skal jeg fanden teste ut :-))))) Hahahahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå