Dronningen! Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Om jeg noen gang får tak i den jævla drittungen som har stjålet båten vår så blir det både ballespark, anmeldelse og juling av meg!!! Ny motor i forrige uke - BORTE I DAG! Om noen i Råde/Oven/Fredrikstad/Kråkstadfjorden "plutselig" hører om noen som har fått ny båt, send meg en pm. Slik ser den ut: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=13566725&sid=xz6cbaW89qX491987&WT.svl=Bilde Med 18 h, Tohatsumotor. Kan dere hjelpe meg å holde denn oppe litt?
Dronningen! Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg vet det ikke sømmer seg for en dronning å banne sånn men akkurat nå er det noen som har ødelagt helgene og feriene våre!!
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Utrolig mye båttyverier om dagen.... båten deres er nok over grensa allerede:(
Dronningen! Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Mannen og Flisa var ute i går kveld og nå skulle de bare ned og se etter bensintanken.... Fader altså!
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Fy faen, så surt. Dere får vel igjen på forsikringa hvis den ikke kommer til rette håper jeg.. Jævlig frekt rett og slett....håper svina blir tatt.
Dronningen! Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 Ja alt er forsikret- heldigvis! Men det er liksom Kjapp`en til Flisa.... Frekt ja!
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Skuffa hun nå sikkert ja.....æsj...kjipt. Familien har endel båter, opplevd innbrudd i den største et par ganger, de andre tar vi opp motoren på siden det stjeles båter daglig her også hvis de ser sjans til det. Helsikes tungvint....og surt. For endel år sia så fant vi sprøytespisser, spye og de hadde tatt sjøsjuketabletter og diverse annet i båten og herja....kosta en formue å fikse...de hadde åpna redningsflåta og sjøsatt den også, bare den koster ei formue i seg selv. Var skikkelig forbanna. Pappa drev taxi kjøring med båten.
Dronningen! Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2008 Skjønner ikke hva folk tenker med jeg altså. Stakkars Flisa er jo helt ødelagt:o(
Dronningen! Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2008 Ingen raksjon på det andre innlegget men båten er funnet... Herpet og "fin", 10 min. fra stedet den ble stjålet!! Faens drittunger!!
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Flott at den ble funnet =) Bedre at den er litt herpet og tilbake enn helt borte
Dronningen! Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. juni 2008 ja da, men det er så synd om den er herpet og motoren er full av saltvann. Koster så mye penger med rep. og overhaling. Men den er i hvertfall funnet ja:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå