lille lysglimt Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er nå i uke 35 og kjenner ikke noen kynnere. Syntes jeg liksom kjente det veldig tidlig i svangerskapet, men nå har jeg ikke kjent noe på flere måneder. Nå kjenner jeg bare at lillegutt beveger mye på seg om dagen.. Er det flere enn meg som ikke kjenner noe til kynnere ??
Ophelia & Jr. Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har ikke kjent noe som helst, og er 37 fullgåtte uker i morra. Er veldig spent på om jeg kommer til å få kjenne dem i det hele tatt, og evt om jeg klarer å skjønne forskjell på kynnere og rier siden jeg ikke har erfaring med noen av delene...
*lillebolla* Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har ikke kjent noen kynnere i det hele tatt, og er i uke 36 i morgen. Tror i alle fall ikke det - hadde vel skjønt det om jeg hadde kjent det??
lille lysglimt Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Ja det er sånn jeg tenker også....kanskje vi vil tro kynnere er rier siden vi ikke har kjent noe til dem. Hmmm..men det skal ikke være likt for noen detta her;-) Lykke til alle sammen
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 tror men kjenner forskjell på kynner og rier uansett om man har hatt merkbare kynnere gjennom svangerskapet eller ikke, for rier er jo smertefulle, det er ikke kynnere på samme måte. Det er ubehagelig, og man får en fiffig følelse i magen, men ikke på samme måte som rier, det har jeg ihvertfall hørt av min søster, mor og mine venninner... Selv har jeg en del kynnere, eller, jeg tror det er kynnere ihgvertfall, har jo aldri vært gravid før, så har ikke noe å sammenligne med;)
Krusemynthe Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Dette er mitt tredje svangerskap - og jeg har ikke kjent noe til dem... Jordmor sier at alle har kynnere, men at ikke alle kjenner dem så godt. Var og tok en ctg i helga (bere for moro skyld - fordi vi tilfeldigvis kom inn på et rom med utstyret klart + at jm hadde veeeldig lite å gjøre på vakt:-)), og da varierte spenningen i livmora fra 7-18 (som sikkert er ingenting), men jeg kjente ikke forskjell på 7 og 18 heller....
sjara Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Jeg kjenner ingenting og jeg har kun tre uker igjen. Folk sier at ting ikke kommer til å skje "i morgen", for magen er for høy, men jeg vil at det skal skje NÅ!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå