pjokkemamma*07+10* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei, skal fly en tur til Stockholm i sommer, og skal ta til Danmark på ferie litt senere(med båt). Noen som vet om poden på 15 mnd trenger eget pass? Han står ikke i våre pass heller.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Han må ha eget pass! Men trenger du pass i Danmark og sverige da?
pjokkemamma*07+10* Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Ja, det var jo egentlig det jeg lurte på...Om jeg må vise pass når vi skal ut og fly? Man viser jo aldri pass lenger, men noe ID må man jo ha. Men det fins jo ikke noe ID på lille gutten, evnt kan jeg ta med dåpsattest selvfølgelig...hehe men det funker vel ikke. Hjelp, noen!
Miss Foster Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Ettersom jeg har forstått så er vel pass det eneste ID-beviset Norge godkjenner når man forlater og kommer inn i landet? Jeg og barna har flydd mange ganger til Norge og ut av Norge og har bestandig måtte vist pass - så det at man ikke viser pass lengre har i hvertfall ikke jeg opplevd. Dåpsattesten er vel ikke verdt så mye mer enn papiret den er skrevet på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå