Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hadde egentlig valgt den lengste permisjonen med 80% dekning. Men stemmer det at det generelt sett lønner seg å velge den korte, og heller ta 10 uker per uten lønn? Ser sånn ut hvert fall?
togutter-08og10 Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Ja økonomisk lønner det seg hvertfall å ta 44 uke med 100 %. Jeg har valgt det, og så deler vi pappapermen slik at han jobber 50 % i 8 uker og er hjemme med barnet resten. Jeg har søkt omsorgspermisjon i de 8 ukene og jobber 50 %. (så kommer en lang sommerferie som jeg er hjemme med barnet... er lærer) Vi regnet på at jeg fikk nesten 50 000 mer på å velge en slik løsning fremfor å ta 80 %.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå