Gå til innhold

Den korte eller lengste permisjonen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig valgt den lengste permisjonen med 80% dekning. Men stemmer det at det generelt sett lønner seg å velge den korte, og heller ta 10 uker per uten lønn? Ser sånn ut hvert fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja økonomisk lønner det seg hvertfall å ta 44 uke med 100 %. Jeg har valgt det, og så deler vi pappapermen slik at han jobber 50 % i 8 uker og er hjemme med barnet resten. Jeg har søkt omsorgspermisjon i de 8 ukene og jobber 50 %. (så kommer en lang sommerferie som jeg er hjemme med barnet... er lærer)

Vi regnet på at jeg fikk nesten 50 000 mer på å velge en slik løsning fremfor å ta 80 %.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...