Gå til innhold

noen som vet lønn som assistent i barnahage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som er sånn ca årslønn som assistent i barnehage?? Har jobbet med barn før, siden 1999, slutta i 2007, men ikke i barnehage da. Skal ut i jobb til høsten, og er blitt tilbudt 80 % stillling i barnehage, skal jobbe med 2 språklige. Vil egentlig ikke i barnehage, men det er genialt, rett ved her vi bor, og slipper å stresse med vanskelig levering av barna i barnahage visst jeg skulle jobba lenger vekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alltid må det komme skrivefeil....

barnEhage....

Skrevet

Vet ikke årslønnen, men jeg fikk 102kr timen som assistent. De med lang erfaring i barnehage fikk ca 10kr mer. Ikke mye å skryte av...

Skrevet

Topplønnen for assistenter i vår kommune var 265 000,- før det siste lønnsoppgjøret.

Skrevet

Men topplønn får en vel først etter å ha jobbet der i 10 År, eller får en topplønn etter arbeidserfaring tidligere også??

Gjest armagedon
Skrevet

som assistent får du ansinitet på ting du har gjort før du begynte i bhg også, min årslønn er på 269 700 og jeg har 10 års ansinitet, tror du kan ligge på 280-85 000 med full ansinitet, dvs 16 år:)

Skrevet

Jeg tror det er 10 års ansenitet, men er usikker på om annen arbeidserfaring også teller meg. Tror det.

Skrevet

Herregud, er ikke akkurat så god lønn da!!

Synes helt klart dere fortjener mye mer!! Er jo tross alt barna våre dere tar vare på! En god og ikke minst VIKTIG jobb!!

Skrevet

Jeg jobba litt i barnehage tidligere iår! Fikk 113 kr timen:o)

Skrevet

hvor mange års arbeidserfaring har du da?? har jo mer som assistent i helsevesenet ja....der har jeg 128 i timen, men så er det jo + kvelds/helgetillegg, og er da oppi over 190,-

Skrevet

I forhold til min gamle jobb, så er 260 000,- veldig bra!! Begynner jo med 8 års ansinitet, så håper på opp mot 250 000,- men er veldig usikker på om det virkelig er så høyt(ja, slike jobber er KRAFTIG underbetalt!!!!!)

Skrevet

Noen flere som jobber inne denne "bransjen"?? Og vet hva lønn de får?

Skrevet

ingen i kveld??

Skrevet

Topplønn i min kommune var ca 254 000......

Så det er endel som har bedre enn det ser jeg... Kanskje ikke oppdatert pr 2008, men 2007??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...