Gå til innhold

jeg skal flytte langt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men har ikke henger eller noen til å hjelpe, bare en personbil..

skal flytte fra rogaland til hedmark og det er ikke sjangs for at jeg får plass til alle eskene, senga, tv benken, pulten og vaskemaskinen + 2 stoler i bilen...

har ikke råd til å kjøpe henger heller..

hva i all verden gjør jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakter et flyttebyrå eller leier en litt større bil (kassavogn).

Skrevet

tror du kan låne på statoil..men da må du levere den tilbake da men...håper alt ordner seg for deg! Haaater å flytte selv..

Skrevet

Forresten, hvis du ikke har noen som kan hjelpe til, så er nok flyttebyrå eneste mulighet. Du klarer jo ikke å løfte en vaskemaskin alene.

Skrevet

tingen er at jeg ikke vil reise 2 turer fordi det er så langt..

så å leie henger på statoil blir jo litt dumt hvis jeg ikke kan levere den igjen på en annen statoil stasjon da?

ringte noen tidligere i dag og forhørte meg om pris hos et flyttebyrå og de skulle ha minst 13000.. å det har jeg i hvertfall ikke råd til siden jeg ikke har råd til henger engang.. huff.. er bare stress detta..

Skrevet

Du bør undersøke hos flere flyttebyråer. Tror du kan føre denne utgiften opp på selvangivelsen neste år.

Skrevet

Ring å sjekk på Statoil eller andre bensinstasjoner som leier ut henger. Det kan jo være at det er mulighet for å levere den andre steder.

Evt. leie en stor kassebil. Bilutleiefirmaer har hvertfall mulighet for at du kan levere andre steder. Men da må du vel hente din egen bil senere. Har du ingen som kan kjøre sammen med deg?

Skrevet

Legg de store tingene på finn og selg det unna før du flytter. Og så kjøper du tilsvarende ting på finn eller loppis når du har flyttet.

Skrevet

veldig dumt det og da siden jeg trenger de få møblene jeg har..

Skrevet

Flyttebil til 13 000, på den distansen, er faktisk veldig billig. Det koster utrolig mye å flytte... :/ Vi betalte 12500, det var kortere enn det du skal flytte, og vi fikk det billigere pga kjentfolk. De fleste anbudene vi fikk lå på 15-20 000!

Du har ikke noen til å hjelpe? Det MÅ du ha, det måtte du ha hatt selv om du ikke hadde vært gravid. Hvordan har du tenkt å flytte vaskemaskinen alene, med barn i magen? Den veier utrolig mye! Du vil trenge to hjelpere til bl.a. vaskemaskinen, den skal ikke du drive og løfte på...

Hvis du ikke får låne en henger av noen du kjenner, kan du leie på statoil. At du må kjøre tilbake igjen for å levere den, må du nok bare regne med... Enten du leier eller låner.

Skrevet

Forresten: Når du innhenter pris fra flyttebyrå, vær obs på at noen opplyser om pris ekskl moms.

Skrevet

Du kjenner ikke noen som har en liten lastebil da? Så kan du jo heller betale en liten sum til dem som vil hjelpe deg å flytte :) Gode venner kan man bruke til så mangt...

Skrevet

jeg ser på profilen din at det står at dere er et par?kan ikke typen hjelpe deg da, el flytter dere fra hverandre? isåfall, kan han ikke være snill og hjelpe deg uansett? vist du er fra Hedemark, har du ikke noe familie der da som kan hjelpe deg? du må da vel kjenne noen som gidder og offre en dag for og hjelpe deg?? er vel ingen som mener at en gravid kvinne skal flytte alene?

Skrevet

vi skal begge flytte sammen til hedmark.. men han klarer jo heller ikke å løfte vaskemaskinen alene eller å trylle fram en henger eller masse penger...

Skrevet

Har ingen av dere familie eller venner som vil hjelpe til??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...