Gå til innhold

Hmm, gravid igjen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som e blitt gravide igjen? Frykter for at jeg er det... Er 1 uke over tiden med menstruasjonen. Har kobberspiral, så det skal vell egentlig godt gjøres for å bli gravid, men noen blir jo det! Har hatt helt regelmessig mens siden snuppa var 6 uker. Nå er hun snart 7 måneder!! Er egentlig livredd, så vet ikke om jeg tør ta en test engang... :/ Pappan hadde nok heller ikke hoppet i taket av glede for å si det sånn... Vi koser oss jo med det lille sjarmtrollet vårt nå og jeg vil helst ikke bli gravid igjen SÅ fort! Noen andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kobber`n er vell sikker den!! ta testen du, så slipper du å stresse!

stress hjelper jo ikke, akkurat!

 

var litt nervøs selv, siden vi har slurva med prevansjon, og mensen er ikke akkurat regelmessig ennå! men den kom i går!

pga sommerferie og fult legekontor, er ikke spiralen på plass ennå!

 

 

..men har jo litt lyst på to tette, jeg da.....*hvisketiske* ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den burde jo være sikker, men har som sakt ingen tegn på at mensen skal komme. Hadde bare litt brunaktig utflod en dag da jeg var på do, men thats it! Må vell kanskje kjøpe meg en test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hittil tatt 2 tester jeg da, begge negative ;-) Jeg har følt meg skikkelig gravid, og det er utolig hvor mange symptomer som popper frem om viljen er der... Dessuten er vel uregelmessig mens forholdsvis vanlig. Jeg hadde tatt en test jeg, bedre å vite, uansett hvilket resultat testen viser :)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vell bare en ting å gjøre :/ Sist ventet jeg 15 dager! Å da var den positiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt testen, men har ikke tatt den ennå!! Har vondt i hele meg, tøt ikke fortelle samboeren om mine mistanker...sitter å lurer på hvordan jeg skal si det! Han blir sikkert forbanna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE gravid! :))) Heldigvis! Samboeren holdt på å klikke da jeg sa at jeg hadde mistanke. Han var klar til å sterilisere seg med en gang! E SÅ letta! Hadde blitt et h......e her hvis det hadde kommet en til nå! PUHH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...